For oss som har hatt INNSETT i November/Desember 2024

Hcg idag var 486 idag. Hadde innsett av todagers 6.desember, noen som vil hjelpe og regne ut hvor langt jeg CA er på vei? Mensen den 16.november. Noen erfaringer med hcg ?
Da skal du være 3+6 nå :joyful: 2+2 når du hadde innsett

Innsett blir ikke riktig i forhold til mensen. Dem regner ut i fra når du satt inn. 2+0 og hvor mange dager blastocyst er ved innsett

13 dpo

Hvordan går det med dere @Juletre34 og @norri ?:love017 Holder dere ut eller har dere testet?
Jeg skal teste i morgen :hilarious: Er veldig sikker på at det ikke gikk denne gangen; så for å slippe å gå på medisinene lengre enn nødvendig så må jeg få ringt inn negativ test til klinikken før de tar juleferie! Tenker du fortsatt å teste på fredag?

Da skal du være 3+6 nå :joyful: 2+2 når du hadde innsett

Innsett blir ikke riktig i forhold til mensen. Dem regner ut i fra når du satt inn. 2+0 og hvor mange dager blastocyst er ved innsett

13 dpo
Det er SUPERBRA HCG!!! Da er du 13 dpo i dag!
Rettelse: innsett 5.desember av todagers, vi la inn aksjer selv 29.november. Aner jo ikke hva som traff. Jeg fikk 2-3 på testdagen som var på søndag. Regner en ikke fra mensen den 16, altså 32 dager og da 4+4? Jeg er skikkelig grønn på dette.

Rettelse: innsett 5.desember av todagers, vi la inn aksjer selv 29.november. Aner jo ikke hva som traff. Jeg fikk 2-3 på testdagen som var på søndag. Regner en ikke fra mensen den 16, altså 32 dager og da 4+4? Jeg er skikkelig grønn på dette.
Ja, da er du 14 dpo i dag, fortsatt veldig veldig bra hcg! Man regner egguttaksdag som 2+0 og innsettdag så gammelt embryo er - altså 2+2. du tok vel sikkert ovitrielle så eggløsning på et «vanlig» egg blir det samme!

Hvordan går det med dere @Juletre34 og @norri ?:love017 Holder dere ut eller har dere testet?
Ingen testing her enda. Mannen og jeg skal teste i lag på lørdag. Da er det 8 dager siden innsett og jeg er 13 dpo, så bør gi oss et svar før vi reiser til svigers for julefeiringen. Kommer til å fortsette på medisinene uansett til klinikken sin testdag, som er 26.12 da og ta en ekstra test da :-)

Jeg skal teste i morgen :hilarious: Er veldig sikker på at det ikke gikk denne gangen; så for å slippe å gå på medisinene lengre enn nødvendig så må jeg få ringt inn negativ test til klinikken før de tar juleferie! Tenker du fortsatt å teste på fredag?
Ingen testing her enda. Mannen og jeg skal teste i lag på lørdag. Da er det 8 dager siden innsett og jeg er 13 dpo, så bør gi oss et svar før vi reiser til svigers for julefeiringen. Kommer til å fortsette på medisinene uansett til klinikken sin testdag, som er 26.12 da og ta en ekstra test da :-)

Nei, det blir testing i dag gitt! Invitert på ost og vin hos ei venninne i morgen så må sjekke ståa! :pompus:

Det brenner i livmor, lurer på om det er et godt eller dårlig tegn :hilarious:

Nei, det blir testing i dag gitt! Invitert på ost og vin hos ei venninne i morgen så må sjekke ståa! :pompus:

Det brenner i livmor, lurer på om det er et godt eller dårlig tegn :hilarious:
Håper at det er godt tegn !! Du må oppdatere oss

Spennende, håper for deg :Heartred Her ble testen som forventet negativ, så da venter nytt uttak på nyåret en eller annen gang!

Usj så kjipt, men du sa jo du hadde en magefølelse på det..:sorry: :Heartred Masse lykke til med nytt uttak, håper på full klaff!!

Ååååhhh dere er så syyykt snille. :love017:love022Jeg går på prednisolon, progesteron og blodfortynnene nå. Hvis det ikke går denne gangen skal jeg ta endometrie test, da MÅ det jo være noe gale med livmoren min? Jeg har fortsatt ingen symptomer bortsett fra ømme bryster da. Jeg har tatt hcg måling hos legen idag og skal ta ny på torsdag, får svar på fredag. Foreløpig ikke blitt syk bank i bordet, som jeg blir i alle mine svangerskap så kan være den prednisolen hjelper. Jeg krysser alt!! Kjekt og høre fra deg @Stor&liten. Og kjekt du heier på meg. Det hjelper så mye.

Herregud såååå høy HCG 14 dpo er jo kjeeeempebra! (Leste videre i tråden og så at du hadde oppdatert!).
Det er veldig gode tegn på at alt skal gå bra denne gangen. Jeg tenker at dersom det går galt denne gangen også (noe det ikke gjør) så kan du ta endometrie testen ja. Fint å ha en back up plan! Jeg hadde forresten ingen tegn på graviditet før uke 8/9 - husker det plagde meg noe grusomt mye og jeg var sikker på at det gikk galt igjen. Men det gjorde ikke det og termin er nå 25 januar. Nå er det din tur fine du. Dette kommer til å gå såååå bra!!! Endelig!! :Heartred :Heartred :Heartred kommer alltid til å følge med på deg, historiene våres er skremmende like og jeg unner deg så innmari den store drømmen.

Herregud såååå høy HCG 14 dpo er jo kjeeeempebra! (Leste videre i tråden og så at du hadde oppdatert!).
Det er veldig gode tegn på at alt skal gå bra denne gangen. Jeg tenker at dersom det går galt denne gangen også (noe det ikke gjør) så kan du ta endometrie testen ja. Fint å ha en back up plan! Jeg hadde forresten ingen tegn på graviditet før uke 8/9 - husker det plagde meg noe grusomt mye og jeg var sikker på at det gikk galt igjen. Men det gjorde ikke det og termin er nå 25 januar. Nå er det din tur fine du. Dette kommer til å gå såååå bra!!! Endelig!! :Heartred :Heartred :Heartred kommer alltid til å følge med på deg, historiene våres er skremmende like og jeg unner deg så innmari den store drømmen.
Tusen takk snille du !!!! Ja godt og ha en plan. Nå har jeg fått mange symptomer siden igår, har liksom tillatt meg og kjenne mer etter nå. Jeg håper at det går nå, tenk om…….. ha fy søren veldig skremmende like, bortsett fra at du snart er i mål. For en drøm å komme så langt. Og masse masse lykke til med innspurten din. Jeg heier på deg frem til målstreken :love7

1000015752.jpg

Jeg kan nesten ikke tro det!:sad010

Jaaaaaa!!!!!!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️!!!!! Herregud!!!! Gratulerer sååååå masse!!!! Og så fin strek også!!!!!!

Æææ ja tenk det!! Ikke noe lurestrek!! :sad010 :love017 :Heartred Er så glaaaad

Back
Topp