For oss som har hatt INNSETT i November/Desember 2024

Åååå gratulerer! Endelig!:smiley-bounce016
For en fin julegave:Heartpink:smiley-bounce012
Hva brukte du denne syklusen? Prednisolon? Når starta du på den evt?

Tidenes julegave! :Heartred Håper bare denne sitter helt til termin!!

Prednisolon fra 5 dager før innsett og Albyl-e og Cyclogest to dager før. I tillegg har jeg tatt et kosttilskudd som heter Fertility fra protein.no og gått på antiinflammatorisk diett.:hilarious::hilarious: Jo, og så tok jeg en kur med donaxyl i forkant av innsett i tilfelle det skulle være noe bakteriell vaginose der.

Tidenes julegave! :Heartred Håper bare denne sitter helt til termin!!

Prednisolon fra 5 dager før innsett og Albyl-e og Cyclogest to dager før. I tillegg har jeg tatt et kosttilskudd som heter Fertility fra protein.no og gått på antiinflammatorisk diett.:hilarious::hilarious: Jo, og så tok jeg en kur med donaxyl i forkant av innsett i tilfelle det skulle være noe bakteriell vaginose der.
Ja, jeg krysser alt jeg har for at dette går hele veien :alien
Oi du har prøvd mye da, så spennende!
Hvor mange mg prednisolon og albyl-e tok du?

Ja, jeg krysser alt jeg har for at dette går hele veien :alien
Oi du har prøvd mye da, så spennende!
Hvor mange mg prednisolon og albyl-e tok du?

Haha, ja det ble visst en del til slutt!
10 mg pred før innsett, 5 etter. En tablett albyl, litt usikker på hvor sterke de er, tror 75mg?!

Hvor langt er du på vei nå?? :love017
@-TP- 8+4 :love7 Var på ultralyd 7+5 og fikk se et bankende hjerte og har kommet så langt som jeg har beregnet at jeg skulle være. Så det er gode nyheter! Veldig fin strek på testen din! Ser lovende ut!

Last edited:
Klarte ikke å vente lenger. Tok test nå i kveld etter å ha holdt meg i 4 timer på kino. Absolutt rosa strek der (og mer rosa strek i virkeligheten enn på bildet) :love2 Tenk om det gikk???
1000018879.jpg

Og nå fikk jeg negativ strimmeltest. Rart... Kanskje den bare var positiv i går :-/ hmm, bare å vente videre og se da :angelic::Heartred

Hæh!? Noe galt med strimmelen kanskje?:shifty: Hvor lenge siden ovitrelle var det i går?

Hæh!? Noe galt med strimmelen kanskje?:shifty: Hvor lenge siden ovitrelle var det i går?
I går var det 13 dager siden ovitrellen var satt. Jeg testet samme dag som innsett og da var den nesten helt vekke allerede da, så tror ovitrellen må være ute av systemet. Får ta en ny strimmel i morgen og se om det er noen strek der da :meh::shifty: men stoler jo egentlig litt mer på clear bluen?

I går var det 13 dager siden ovitrellen var satt. Jeg testet samme dag som innsett og da var den nesten helt vekke allerede da, så tror ovitrellen må være ute av systemet. Får ta en ny strimmel i morgen og se om det er noen strek der da :meh::shifty: men stoler jo egentlig litt mer på clear bluen?
Hva slags strimmeltest tok du? Noen er jo veldig dårlige og viser ikke før det har gått lang tid.

Gir virkelig ikke mening at det skal være negativ mens cb er positiv :wideyed: Og nei, det er jo ikke ovitrellen heller! Test igjen i morgen og oppdater oss!!:love017

Nei altså babyplan er supersensitive, tok du fler eller bare en? Hvis du ikke har fler igjen så ville jeg kjøpt make sure, på meny eller kiwi. Den fanger opp alt den og.
Tok en på kvelden onsdag og en på dagen torsdag. Den på dagen torsdag er nesten helt blank og det var samtidig som jeg fikk 1-2 på digital. Rart altså...

Back
Topp