For oss som har hatt INNSETT i November/Desember 2024

Nå fikk jeg akkurat bekreftet at det blir innsett i desember!!:angel8 Neste onsdag blir det Road trip til Porsgrunn, hurraaaa!! Er så glad:love017 Skal starte med Prednisolon på lørdag, og så Cyclogest og Albyl-e på mandag! En to tre på det fjerde skal det skje?:dummy::dummy1:
Masse masse lykke til!! Heier!!! :happy:smiley-bounce012

Første test med skjelvende hender og klump i halsen. Liggi med masse tanker inatt om hvordan jeg skulle taklet negativ test.
MEN se på det da!! Surrealistisk! :Heartred :Heartred 15 dpo.
((Men nå kommer jo frykten for at den ikke klarer seg da)

Wææ gratulerer! Krysser for at den sitter :Heartpink

Første test med skjelvende hender og klump i halsen. Liggi med masse tanker inatt om hvordan jeg skulle taklet negativ test.
MEN se på det da!! Surrealistisk! :Heartred :Heartred 15 dpo.
((Men nå kommer jo frykten for at den ikke klarer seg da))

Sååå fantastisk!! Gratulerer!! :love017 Hvordan har du klart å unngå testing til nå, har du tips??:hilarious:

Sååå fantastisk!! Gratulerer!! :love017 Hvordan har du klart å unngå testing til nå, har du tips??:hilarious:

Hehe nei jeg vet ikke. Jeg hadde bare innstilt hjernen på at jeg måtte vente lenger enn jeg egentlig trengte ;p Dette er første forsøk så er bare lydhør på info fra klinikken og vet ikke bedre selv si:jokercolor Godt jeg fant dere, haha! Må jeg gjennom et forsøk til så tester jeg heeelt sikkert tidligere :love017

Hei! Har insett på onsdag. Fikk ut 5 egg- var så skuffa. Men nå på dag 3 er det 4 som er 8delt. Hvor tidlig tester dere med blastocyster?? Kommer til å teste tidlig har ikke tålmodighet. Har kjøpt 20 pk med tester

Hei! Har insett på onsdag. Fikk ut 5 egg- var så skuffa. Men nå på dag 3 er det 4 som er 8delt. Hvor tidlig tester dere med blastocyster?? Kommer til å teste tidlig har ikke tålmodighet. Har kjøpt 20 pk med tester
Du må bare teste så tidlig du vil, men hvis du har hatt uttak denne mnd antar jeg du har tatt Ovitrelle? Vær obs på at den kan gi positivt utslag, så hvis du skal teste tidlig kan du ikke vite om det er Ovitrelle eller baby :happy:

7 dager etter Ovitrelle var mine tester helt blanke, fikk positiv test først 11 dpo med innsett av 3dagers. Altså 8 dager etter innsett ble testen min positiv. Siden jeg allerede hadde testet ut Ovitrelle (fått helt blanke tester 7-8-9 dager etter uttak) så visste jeg at det var babystrek da det kom strek :love017

Ja skal ta en test for å forsikre meg at ovitrelle er ute av kroppen dagen jeg har innsett. Takk for tips !gratulerer så mye !!!!❤️❤️

Ja skal ta en test for å forsikre meg at ovitrelle er ute av kroppen dagen jeg har innsett. Takk for tips !gratulerer så mye !!!!❤️❤️
Jeg tror ikke, hvis du setter inn blastocyst, at Ovitrelle er helt ute av kroppen enda ved innsett. Tipper det tar et par dager ekstra - bare sånn at du er obs :happy: mange bruker opp mot 10 dager før den er helt ute. Men så lenge du tester den ut (tester til testene er blanke), så har du god kontroll! Masse lykke til :Heartred

Satt inn ett femdagers egg i dag; det hadde ikke gjort det så bra etter opptiningen :dead: så ikke akkurat godfølelsen akkurat nå… men fikk gonapeptyl sprøyte som skal settes i morgen. Aldri fått før. Noen som har fått det etter innsett? Og hva skal det være godt for?

Satt inn ett femdagers egg i dag; det hadde ikke gjort det så bra etter opptiningen :dead: så ikke akkurat godfølelsen akkurat nå… men fikk gonapeptyl sprøyte som skal settes i morgen. Aldri fått før. Noen som har fått det etter innsett? Og hva skal det være godt for?
@1984håp hadde ikke du tatt gonapeptyl etter innsett?

@1984håp hadde ikke du tatt gonapeptyl etter innsett?
@norri
Jo, jeg tok en enkeltinjeksjon av Gonapeptyl dagen etter innsett. Det var omtrent som å sette Ganirelix, om du har tatt det før. Fikk råd her på forumet om å sette den litt på skrå, og om å trykke ned stempelet litt sakte (eller ikke kjempefort), for å unngå blåflekk. Merket ingen store bivirkninger, tror jeg, var kanskje litt kvalm og emosjonell den dagen, bare.

Og legen sa jeg skulle ta den for å hjelpe kroppen å frigjøre noen av sine egne hormoner, som kunne bidra til at egget festet seg. Litt vagt og uspesifikt, men forklaring nok for meg der og da :-) Og egget festa seg :Heartred

Er dette på en måte Desember-gruppa nå?:bag: Skal ha innsett i dag! :joyful::joyful: Blir en lang kjøretur, men gleder meg! Prøver å visualisere gode ting!

Er dette på en måte Desember-gruppa nå?:bag: Skal ha innsett i dag! :joyful::joyful: Blir en lang kjøretur, men gleder meg! Prøver å visualisere gode ting!
Hadde også innsett idag !! Hvordan gikk det ?

Hurra for innsett! :happy093
Hvor langt kjører du for å komme til klinikken?

Hurra for innsett! :happy093
Hvor langt kjører du for å komme til klinikken?
2,5 t hver vei! Syns det er litt langt å kjøre alene:shy: Men det gikk veldig fint! Podcaster nedover og gauling av julemusikk oppover:hilarious::hilarious:

Det gikk veldig bra! :love017 Med deg og? Når har du testdato?
Gikk fint med meg også! Har heldigvis fått noen på frys prøver å trøste meg med det hvis dette ikke funker. Testdag 23 men kjenner meg selv så godt så tester jeg før den tid. Kommer til å teste hver dag for å forsikre meg om at den er helt blank pga eggløsningssprøyten hva med deg ??

Back
Topp