For oss som har hatt INNSETT i November/Desember 2024

Sniker meg inn her. Ble innsett i dag og fikk da vite at av 5 befruktede er det 3 "tidlig" blastocyster, som ikke e helt blasto men de setter den inn uansett. Så e set da 2 til som de skal se ann i morgen og kanskje fryse (dag 6). Jeg ble heeeeelt knust jeg. Lå der og ble veldig kvalm og fikk med meg ingenting, jeg bare forsvant i mørk hull. Dette e da 3 forsøket offentlig, så jeg bare.......ja nei jeg vet ikke. Tenker nå at hvis ikke det var heeelt blastocyst så hvorfor satt de den inn, kunne da spart forsøket og prøve på nytt. Jeg e helt knust asså. Er "bare" 35, går det ann at de egga e så dårlig kvalitet. Aaaaah, det blir en tung dag ass. Helvete

Sniker meg inn her. Ble innsett i dag og fikk da vite at av 5 befruktede er det 3 "tidlig" blastocyster, som ikke e helt blasto men de setter den inn uansett. Så e set da 2 til som de skal se ann i morgen og kanskje fryse (dag 6). Jeg ble heeeeelt knust jeg. Lå der og ble veldig kvalm og fikk med meg ingenting, jeg bare forsvant i mørk hull. Dette e da 3 forsøket offentlig, så jeg bare.......ja nei jeg vet ikke. Tenker nå at hvis ikke det var heeelt blastocyst så hvorfor satt de den inn, kunne da spart forsøket og prøve på nytt. Jeg e helt knust asså. Er "bare" 35, går det ann at de egga e så dårlig kvalitet. Aaaaah, det blir en tung dag ass. Helvete
Jeg er ikke helt sikker på hva d mener med tidlig g Blastocyst , men du tenker / mener kanskje " hacking"
Jeg har ikke veldig god peil som mange andre her inne , men jeg forstod det slik at mitt lille blastofrø var 5 dager gammelt , men ikke full hatched , men 3AA ( noenjeg oppfatter som en blastocyst som ikke har kommet " helt ut" som for eks 5aa
( Mulig jeg misforstått ) Men uansett da , jeg er snart i uke 11..positiv test 3 dager etter innsett og sett hjerte slå , så ikke fortvil

Hadde uttak 13.november og innsett 18.nov, altså ferskforsøk med blasto, gradert til 4AB.
Dette var 7 uttak og 11 innsett, men første gang med sæddonor. Fikk 3 på frys, 1 4AB, 1 3BB og en 6-dagers blasto 5AA.

Har mistet mange ganger tidligere.

Medisiner under stimulering:
Meriofert 75, 2 sprøyter hver morgen.
Fyremadel fra sd 6, 1 sprøyte.
Prednisolon.

Eggløsningssprøyter; Ovitrelle og Gonapeptyl.

Medisiner etter uttak;
Albyl-e.
Prolutex, 1 sprøyte.
Estrogel x 2.
Plaquenil.
Prendisolon.
Fragmin, 1 sprøyte.

..

Positiv test 8 dpo, klar positiv 9dpo og utslag på digital. 2-3 på Clearblue 11dpo, 3+ 19dpo. Blodprøve 13dpo: 155, 15dpo: 351.

Har hatt ømme bryster, men det er avtagende. Litt sliten og trøtt av og på. Føler meg overraskende bra fysisk, er litt bekymret for at det betyr at det ikke er noe inni der.

TUL ved klinikken 17.desember.

Last edited:
Hadde uttak 13.november og innsett 18.nov, altså ferskforsøk med blasto, gradert til 4AB.
Dette var 7 uttak og 11 innsett, men første gang med sæddonor. Fikk 3 på frys, 1 4AB, 1 3BB og en 6-dagers blasto 5AA.

Har mistet mange ganger tidligere.

Medisiner under stimulering:
Meriofert 75, 2 sprøyter hver morgen.
Fyremadel fra sd 6, 1 sprøyte.
Prednisolon.

Eggløsningssprøyter; Ovitrelle og Gonapeptyl.

Medisiner etter uttak;
Prolutex, 1 sprøyte.
Estrogel x 2.
Plaquenil.
Prendisolon.
Fragmin, 1 sprøyte.

..

Positiv test 8 dpo, klar positiv 9dpo og utslag på digital. 2-3 på Clearblue 11dpo, 3+ 19dpo. Blodprøve 13dpo: 155, 15dpo: 351.

Har hatt ømme bryster, men det er avtagende. Litt sliten og trøtt av og på. Føler meg overraskende bra fysisk, er litt bekymret for at det betyr at det ikke er noe inni der.
Er det lenge til din første UL?

Nå fikk jeg akkurat bekreftet at det blir innsett i desember!!:angel8 Neste onsdag blir det Road trip til Porsgrunn, hurraaaa!! Er så glad:love017 Skal starte med Prednisolon på lørdag, og så Cyclogest og Albyl-e på mandag! En to tre på det fjerde skal det skje?:dummy::dummy1:

Nå fikk jeg akkurat bekreftet at det blir innsett i desember!!:angel8 Neste onsdag blir det Road trip til Porsgrunn, hurraaaa!! Er så glad:love017 Skal starte med Prednisolon på lørdag, og så Cyclogest og Albyl-e på mandag! En to tre på det fjerde skal det skje?:dummy::dummy1:
Hurra! Heier på deg! :gen014 :happy:

Tia går ikke så fort nei :smiley-ashamed004 Føles ut som at jeg fikk positiv test for flere mnd siden. Men er bare 3 uker siden
Jeg må le litt av meg selv fordi jeg synes det er sååååå lenge til, men her på forumet vet vi alle hvor sakte timene og dagene kan gå. Når har du TUL? Det må jo være ganske så snart! xsmile9

Glemte å skrive at jeg tok ovitrelle i dag!:banghead: Hva ville dere gjort: ventet 14 dager fra I dag med å teste? Eller testet ut ovitrelle fra 8-9-10 dpo?

Glemte å skrive at jeg tok ovitrelle i dag!:banghead: Hva ville dere gjort: ventet 14 dager fra I dag med å teste? Eller testet ut ovitrelle fra 8-9-10 dpo?
Om du klarer å vente til 12-13 dpo er det helt klart mindre stress for hodet enn å teste tidligere :)

Blææ, jeg hater venting :hilarious: :hilarious:
Jeg er enig da, blir alltid mye stress når jeg tester ut.. Men ok, da blir det testeforbud her helt frem til 20.12!:dead:
With me luck:hilarious:
Heier! Og skulle du sprekke, så heier vi uansett. Desember er heldigvis en måned med mye som skjer, ofte, så kanskje lettere å klare å distrahere seg?

Heier! Og skulle du sprekke, så heier vi uansett. Desember er heldigvis en måned med mye som skjer, ofte, så kanskje lettere å klare å distrahere seg?
Som @1984håp sier! Så heier vi uansett :joyful: krysser for at det går nå!

Godt å ha "frysegjengen" min i backen altså! :love017 Håper jeg kommer etter dere nå!

Definitivt lettere å distrahere seg med andre ting i desember! Tror det kommer til å gå fort!:joyful:

Første test med skjelvende hender og klump i halsen. Liggi med masse tanker inatt om hvordan jeg skulle taklet negativ test.
MEN se på det da!! Surrealistisk! :Heartred :Heartred 15 dpo.
((Men nå kommer jo frykten for at den ikke klarer seg da))

Vedlegg

• 20241207_103815.jpg
    20241207_103815.jpg
    375,4 KB · Visninger: 25
Back
Topp