Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei damer... Første gang jeg har måttet gå ned i stua.. Problemer m å sovne etter å ha våknet av å må på do så nå har jeg ligget i en time å vridd meg, gadd ikke mer... Spennende me dere det er noe på gang me![]()
Jeg vurderer å stå opp å spise noe! Litt usikker på om jeg da blir mer våken eller får sove igjendet er jo lørdag, så han siden av meg kommer helt sikkert til å sove en del timer til. Spiser dere om dere er sultne på natta? Jeg gjorde det kun helt i starten når jeg var litt kvalm.
Jeg vurderer å stå opp å spise noe! Litt usikker på om jeg da blir mer våken eller får sove igjendet er jo lørdag, så han siden av meg kommer helt sikkert til å sove en del timer til. Spiser dere om dere er sultne på natta? Jeg gjorde det kun helt i starten når jeg var litt kvalm.
Ligger på sofaen med Kynnere / rier som er ganske ubehagelig...men får bare være tålmodig foreløpig...termin på mandag...
![]()
så kanskje det er ekte greier i dag
mellom 4 - 6 min og sånn har det holdt på noen timer nå...prøvd å dusje osv...
Ligger på sofaen med Kynnere / rier som er ganske ubehagelig...men får bare være tålmodig foreløpig...termin på mandag...
![]()
så kanskje det er ekte greier i dag
mellom 4 - 6 min og sånn har det holdt på noen timer nå...prøvd å dusje osv...
De er mye vondere og trykker ned i rumpen...og stråler ned i lårene...de gav seg i syv tiden...men nå er det på Ann igjen....spyr og kooooser meg![]()