For oss natteravner

Lyh

Glad i forumet
Septembermødre <3
Novemberbarna 19
Regner med at det ikkje berre er eg som i løp av ei natt ligge å trykke litt på mobilen i håp om at eg skal bli trøyttare/ få sove sjølv om ein egentleg er deutrøtt :p Tenkte derfor kanskje det var intr. For eitt "nattforum". Her kan me som er vakne pratast om ønskeleg, ein kan klage over dårlige netter og det som er eller irriterar og ikkje irriterar. Alt :)
Så, er det andre her i natt? Som så gjerne skulle hatt noke for å få sove? Prøv å skriv litt, kanskje det hjelpe ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hehe, "godt" det ikke bare er meg, har ligget sånn hver natt de siste 8 ukene nå tror jeg Er 38+5 på vei, termin 10.september. Prøver å tenke positivt at det hvertfall ikke vil bli noe "smell" med dårlig søvn når babyen kommer, da jeg er har blitt vant til å ikke klare sove mer enn 2-3 timer sammenhengende nå uansett Når har du termin?
 
Hehe, det er sant.. Er jo blitt ein "vane". Eg vaknar alt i fra 1-3 og ligg da vaken i alt fra 1 time - å ikkje få sove igjen.
Som oftast vakna eg 03, og ligg vaken til 06-07, så får eg meg litt søvn etter det. På det heldigaste har eg ei natt med 4 tima søvn, og da er det mykje ;)
Kanskje kroppen automatisk blir sånn for å øve seg til å bli mamma?
Aah, missunna alle som har termin før meg :p eg har termin 16. September, så er 37 + 6 idag :) Går seint..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nå beskrev du på punkt og prikke sånn mine netter har vært også! :p våkner som oftest kl3 og får forhåpentligvis sovne litt igjen rundt seks-syv tiden ;) blir ofte en eller to naps i løpet av dagen, så til sammen blir det hvertfall noen timer i løpet av døgnet heldigvis. Har hatt mye modningsrier den siste uka, men prøver å ikke håpe på at det betyr at det skjer noe snart :p

Hehe, skjønner følelsen, kan jo hende jeg går en uke over, så ligger nødvendigvis ikke før deg ;)

Jeg venter en jente og skal føde på St.Olavs. Vet du/vil du vite kjønnet? :)
 
God morgen jenter!! Ligget våken en stund og vært oppe og små spist litt, får ikke sove! Så tenkte jeg, hva skal jeg finne på nå?? Fant ut at jeg kunne ta en tur innom forumet ;)
 
God morgen LilleMy87, hvordan er formen? :)

Formen er egentlig fin, bare trøtt!! Klarer liksom ikke ligge en hel natt i samme posisjon :( Også blir jeg jo sulten.. :rolleyes:Flere enn meg som spiser på natt? Prøver å holde det til enkle ting, som yoghurt og frukt da :p Nå går det i hjemmelaget energi bar! Bakte på mandag og er snart tom!!! :cool:
 
Formen er egentlig fin, bare trøtt!! Klarer liksom ikke ligge en hel natt i samme posisjon :( Også blir jeg jo sulten.. :rolleyes:Flere enn meg som spiser på natt? Prøver å holde det til enkle ting, som yoghurt og frukt da :p Nå går det i hjemmelaget energi bar! Bakte på mandag og er snart tom!!! :cool:

Ja, tror det er hovedsakelig derfor jeg våkner også, har slitt med å være småspist hele svangerskapet, klarer ikke få i meg store mengder av gangen, så blir så fort sulten igjen! Yoghurt og müsli er min nattenacks ;) Noen ganger har jeg våknet på morgenen med spor av at jeg har vært på kjøkkenet, men uten å huske det :smiley-ashamed008 Sprekt med hjemmelaget energibar da! Har du link på oppskrift? :)
 
Ja, tror det er hovedsakelig derfor jeg våkner også, har slitt med å være småspist hele svangerskapet, klarer ikke få i meg store mengder av gangen, så blir så fort sulten igjen! Yoghurt og müsli er min nattenacks ;) Noen ganger har jeg våknet på morgenen med spor av at jeg har vært på kjøkkenet, men uten å huske det :smiley-ashamed008 Sprekt med hjemmelaget energibar da! Har du link på oppskrift? :)

Godt å høre at det ikke bare er meg som spiser så mye!! Tror jeg har trengt den ekstra maten faktisk :) Mannen har noen ganger spurt om jeg har vært oppe og spist, og jeg har også da glemt det, men funnet tomt yoghurt beger i søpla!!

Her er oppskrift:

1dl hvetekli
1dl sammalt mel eller grovt mel
2 dl havregryn
50. g hakket mørk sjokolade 70%
50. g hasselnøtter
50. g fint hakkede mandler
20 g hakket tørket aprikos ( kan unlates )
3 ss honning
1 dl ekstra lett melk
1. ss rapsolje
2 eggehviter

Bland alle ingredienser sammen i en bolle. Pass på at røren blir mellom fast og ikke alt for myk. Ha i litt vann hvis den blir for hard. Hell røren ut på bakepappir på en bakeplate, og trykk røren flat ( ca 1-2cm). Sett den i forvarmet ovn 180 grader i ca 30 min. Skjær den raskt i 15-20 barrer , sett på rist og avkjøl.


Jeg byttet ut nøttene med cashew nøtter pga allergi og må innrømme at jeg til litt mer sjokolade i :p
 
Hehe, "godt" det ikke bare er meg, har ligget sånn hver natt de siste 8 ukene nå tror jeg Er 38+5 på vei, termin 10.september. Prøver å tenke positivt at det hvertfall ikke vil bli noe "smell" med dårlig søvn når babyen kommer, da jeg er har blitt vant til å ikke klare sove mer enn 2-3 timer sammenhengende nå uansett Når har du termin?
Samme termin som meg du!! Så artig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Godt å høre at det ikke bare er meg som spiser så mye!! Tror jeg har trengt den ekstra maten faktisk :) Mannen har noen ganger spurt om jeg har vært oppe og spist, og jeg har også da glemt det, men funnet tomt yoghurt beger i søpla!!

Hahaha, må fortelle til kjæresten min at det ikke bare er meg :p Han liker å mobbe meg for alle rare svangerskapsgreiene mine :p Tusen takk for oppskrift, da har jeg noe å finne på i dag! :D
 
Ligger på sofaen med Kynnere / rier som er ganske ubehagelig...men får bare være tålmodig foreløpig...:) termin på mandag...:) :) så kanskje det er ekte greier i dag ;) mellom 4 - 6 min og sånn har det holdt på noen timer nå...prøvd å dusje osv...
 
Ligger på sofaen med Kynnere / rier som er ganske ubehagelig...men får bare være tålmodig foreløpig...:) termin på mandag...:) :) så kanskje det er ekte greier i dag ;) mellom 4 - 6 min og sånn har det holdt på noen timer nå...prøvd å dusje osv...
Ligger å på sofan:( skal ned i sengen ganske så snart nå :) kanskje d blir noen timer til på øyet :)

Kanskje det blir august baby :)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lov å håpe...:) blir ikke bedre eller verre :) lagt meg så kanskje jeg sovner :) lykke til med søvnen :)
 
Ligger på sofaen med Kynnere / rier som er ganske ubehagelig...men får bare være tålmodig foreløpig...:) termin på mandag...:) :) så kanskje det er ekte greier i dag ;) mellom 4 - 6 min og sånn har det holdt på noen timer nå...prøvd å dusje osv...
Lykke til! ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Takk takk :) hvis dette og er Kynnere blir jeg :angry4 hehe :)
 
Takk takk :) hvis dette og er Kynnere blir jeg :angry4 hehe :)
Spennende! :) hvordan føles det i forhold til "normale" kynnere? Jeg ligger våken til ingen logisk grunn, ingen kynnere og lille er ganske rolig i magen. Kunne godt tenke meg å sove noen timer til!
 
Hiver meg på denne natteravn-tråden. Er ofte våken om natta. Første gang jeg er våken i natt, da, men det er vel fordi vi la oss seint.
Termin på onsdag og skal i familieselskap i dag... Kjenner det frister lite, gitt! :p Håper vannet går midt i bursdagssangen! :D :p
 
Back
Topp