For oss natteravner

Ja,det er nok det... Akkurat prøvd å lagt meg i gjestesenga som er mykere. Sinnsykt ont i bekken/symfysen idag :(
Huff, håper du fikk litt søvn, jeg sovna og plutselig ringte vekkerklokka :p
 
Takk,jeg sovna til slutt ;) Men våkner hele tiden av at det er vondt å ligge. Kjenner det skal bli godt når babyen har kommet ut ;)
ja, jeg også våkner hver gang jeg snur meg å får skikkelig strekk i magen, men tror ikke det var så ille i natt, ellers så er jeg så vant til det at jeg ikke regstrerte det :p
 
Trodde jeg kom til å fortsette som natteravn pga lillemor, men hun sover i sin dypeste søvn og jeg føler meg lys våken. :p Blir vel omvendt senere i dag. ;)
 
Lalala. Søvnen er savnet..
 
Vært oppe såå mange ganger i natt! Trodde nesten noe var på gang, hatt flere ubehagelige kynnere med menssmerter både i mage og rygg. Men neida, har gitt seg nå! To sånne netter på rad er slitsomt. Nå kan han komme ut snart!
 
Vært oppe 3 ganger på 3 timar, kan bli ei spennande natt :)
 
Våken med rier på andre natta, uten noe særlig fremgang :-( Dette er demotiverende :-(
 
Våken med rier på andre natta, uten noe særlig fremgang :-( Dette er demotiverende :-(

Ligger også våken med svake rier, hatt de siden 11-12 tiden i går.. håper de tar seg opp og at det endelig skjer noe snart, skal på overtidskontroll i dag.. :)
 
Eg har no hatt mensenmurring og smerter i rygg i takt med kynnera i ei god stund. Det kjem oftare og det er rundt i gjennomsnitt 8 min mellom kvar gang og det tar seg veldig opp når det står på. Kom masse slim i går, og idag/ natt er det også veldig mykje. Eg er usikker, er dette rier eller ikkje? Det er jo ganske ilt, men blir usikker...
 
Eg har no hatt mensenmurring og smerter i rygg i takt med kynnera i ei god stund. Det kjem oftare og det er rundt i gjennomsnitt 8 min mellom kvar gang og det tar seg veldig opp når det står på. Kom masse slim i går, og idag/ natt er det også veldig mykje. Eg er usikker, er dette rier eller ikkje? Det er jo ganske ilt, men blir usikker...

Hørtes litt kjent ut. Hehe. Høres ut som noe er på gang. Jeg opplevde sterke kynnere hele dagen som utviklet seg til rier som kom regelmessig, hyppigere og hyppigere. :) Ta tiden på de og ring føden om du er i tvil om noe. Dumt å gå og bekymre seg. Lykke til! :)
 
Hørtes litt kjent ut. Hehe. Høres ut som noe er på gang. Jeg opplevde sterke kynnere hele dagen som utviklet seg til rier som kom regelmessig, hyppigere og hyppigere. :) Ta tiden på de og ring føden om du er i tvil om noe. Dumt å gå og bekymre seg. Lykke til! :)
Hehe :)
Men korleis opplevde du rier? For eg har voldsomme smerter i rygg og i mage i takt med evt, kynnera/rie? Begynte i går og har tatt seg meir og meir opp. :)
Takk!:)
 
Eg har no hatt mensenmurring og smerter i rygg i takt med kynnera i ei god stund. Det kjem oftare og det er rundt i gjennomsnitt 8 min mellom kvar gang og det tar seg veldig opp når det står på. Kom masse slim i går, og idag/ natt er det også veldig mykje. Eg er usikker, er dette rier eller ikkje? Det er jo ganske ilt, men blir usikker...


Høres ut som meg. :p og her ligger jeg da..
 
Vært våken siden 01 med rier... 7-11 min i mellom og varer ca 1 min. Gikk i dusjen for en time siden, dabbet litt av etter det...Har time til overtidskontroll kl 11, spent på om jeg holder ut til da...


---—–-
 
Hehe :)
Men korleis opplevde du rier? For eg har voldsomme smerter i rygg og i mage i takt med evt, kynnera/rie? Begynte i går og har tatt seg meir og meir opp. :)
Takk!:)

Hmm. Vanskelig å forklare... Begynte med at jeg syntes de bare var ubehagelige som litt sterke kynnere. Jeg syntes ikke kynnere var ubehagelige nå mot slutten. Måtte kjenne om magen ble hard. Etterhvert trengte jeg ikke kjenne da de tok seg opp. Etterhvert måtte jeg puste meg gjennom de. Jeg kjente det mest i nederste del av magen. Kjente det ikke i ryggen noe særlig før hodet var lenger nede.
Til slutt våknet mannen for hver rie for jeg klarte ikke holde kjeft og stønnet meg gjennom de. :p
 
Får ikke sove :/ Har hatt kynnere ganske ofte, men de har ikke blitt vonde eller gått over til rier dessverre. Jeg har liksom hatt litt på følelsen at jeg kommer til å føde snart, men kanskje det bare er ønsketenkning. La meg kl ett, men nå orket jeg ikke mer og sto opp. Spiste en sjokoladecroissant med solbærsyltetøy. Skikkelig action i natt altså :p Noen andre våkne? Tror jeg snart skal prøve litt til.
 
Back
Topp