For oss natteravner

Dårlig søvn i natt, etter en slitsom dag med selskap og styr. En kropp i ulage med mye verking, bare ikke rier...begynner å bli litt lei :-(
Håpa du får kvilt deg litt idag!☺ Ikkje kjekt å verke.. Berre tenk på at for kvar dag er me nærmare målet ☺

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Magen verke, eg e blitt so uendeleg tung dei siste dagane. Nett før eg sovna kjente eg masse aktivitet nederst mot dåsa, fann ingen andre ord i nattens tima :p
Masse murringa.. Grubla over når det kjem til å skje noke.. I dag? Om 4 daga? 7 daga? Mot termin? Eller over termin.. Kvar dag er eitt spørsmålstegn..
Må og få innrømme att eg er lei av å vakne minst 2 ganga pr natt for st eg må på do og deretter ligge å trykke på tlf eller snu meg i senga i evigheita etterpå..
Føler uansett at det nærma seg fødsel. Andre som føler det sånn? Ellet merka du kanskje INGENTING til noke? Baah... Altfor spennande tid, veit jo absolutt ingenting, og det lika eg ikkje ;) hehe

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
Vet helt ærlig ikke hva jeg merker ;) tror jeg går å kjenner på ting heeeele tiden.... Leiter etter tegn ;) men tiden går seeeint og nettene er lange :) men hun kommer jo uansett om ikke så lenge :)
 
Hehe
Hehe. Ligger her og lurer på om noe er på gang... Har hvertfall funnet ut at siden det egentlig ikke er sååå gale nå, så må fødsel være ganske jæv***. :p
....fødsel er fødsel det ;) min første var perfekt null stress :) den andre har jeg fortrengt ;) så er ufattelig spent denne gangen :/ :/ iiiiiik :) men men.... Håper du har fått sovet litt ;)
 
Halsbrann som ikke vil gi seg! Umulig å få sove da. Sitter her med vann med isbiter og ei lita jente som er våken med moren sin:) Gleder meg til hun kommer ut:)
 
Samme her! Prøvd alle mulige stillinger, brenner i halsen. Hjelper ikke på at hun frøkna i magen sparker og beveger seg hele tida, holdt på i hele dag og kveld! Kun pause når jeg går hehe :p Krysser fingrene på at ho heller skal begynne å bevege seg ut istedenfor å sprenge magen :p (føles hvertfall ut som den sprekk snart). Vil se henne og klemme henne! Er liksom en vegg i mellom :p blir så gira når jeg føler henne hele dagen..
 
Er så ekstremt sulten på natta!! Å selvfølgelig ingenting jeg kan tenke meg å spise:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Sulten her også, har stått opp for å spise et knekkebrød. Men er samtidig litt kvalm og uvel. Minner meg om 1. trimester...
 
Blir vell sulten snart her og! Blir visst ikke stort med søvn i natt:/ Får slappe av i morgen! Kjenner jeg gleder meg til fødselen starter og jeg endelig får møte på lille jenta som nesten har vært 9mnd i magen:Heartpink
 
Får rett og slett ikkje sove igjen...

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
 
Hehe

....fødsel er fødsel det ;) min første var perfekt null stress :) den andre har jeg fortrengt ;) så er ufattelig spent denne gangen :/ :/ iiiiiik :) men men.... Håper du har fått sovet litt ;)

Ble lite søvn gitt. ;) Fødselen var i gang så ble en tur på sykehuset. Hehe. Har knapt sover etter det. ;) Travelt med ei nyfødt. ;) ❤️
 
Ble lite søvn gitt. ;) Fødselen var i gang så ble en tur på sykehuset. Hehe. Har knapt sover etter det. ;) Travelt med ei nyfødt. ;) ❤️
Sååå bra da :) gikk alt fint ? Gleder meg til en tenåring,en førsteklassing og en nyfødt ;)
 
Ja, alt fikk kjempefint. :) Men kjenner det skal bli en stund til neste gang. Haha. :p
Hehehee :) gratulerer kjempe masse :) :) Her er alle meget utålmodige og jeg må ordne barnevakter for å være safe hveeer dag :p gleeeeder meg sånn til det er overstått :) :)
 
Magen verke, eg e blitt so uendeleg tung dei siste dagane. Nett før eg sovna kjente eg masse aktivitet nederst mot dåsa, fann ingen andre ord i nattens tima :p
Masse murringa.. Grubla over når det kjem til å skje noke.. I dag? Om 4 daga? 7 daga? Mot termin? Eller over termin.. Kvar dag er eitt spørsmålstegn..
Må og få innrømme att eg er lei av å vakne minst 2 ganga pr natt for st eg må på do og deretter ligge å trykke på tlf eller snu meg i senga i evigheita etterpå..
Føler uansett at det nærma seg fødsel. Andre som føler det sånn? Ellet merka du kanskje INGENTING til noke? Baah... Altfor spennande tid, veit jo absolutt ingenting, og det lika eg ikkje ;) hehe

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app
signerer denne..
 
Ble lite søvn gitt. ;) Fødselen var i gang så ble en tur på sykehuset. Hehe. Har knapt sover etter det. ;) Travelt med ei nyfødt. ;) ❤️
Gratulerer :)
 
noen flere som er våkene? :)
 
Ja,det er nok det... Akkurat prøvd å lagt meg i gjestesenga som er mykere. Sinnsykt ont i bekken/symfysen idag :(
 
Sovnet kl fem i går natt våknet nøyaktig fem på seks og kl 10.56 var snuppa ute :) <3 ligger å kooser oss hjemme i sengen nå :) deilig :)
 
Gratulerer så masse :)
 
Back
Topp