For oss natteravner

Hei damer... Første gang jeg har måttet gå ned i stua.. Problemer m å sovne etter å ha våknet av å må på do så nå har jeg ligget i en time å vridd meg, gadd ikke mer... Spennende me dere det er noe på gang me :)

Hei damer... Første gang jeg har måttet gå ned i stua.. Problemer m å sovne etter å ha våknet av å må på do så nå har jeg ligget i en time å vridd meg, gadd ikke mer... Spennende me dere det er noe på gang me :)

Kjedelig å ikke sovne igjen... Er vel kroppens måte å forberede oss på en baby som skal være våken om natta. Og jeg som bestilte en baby som sov gjennom hele natta! :P

Jeg vurderer å stå opp å spise noe! Litt usikker på om jeg da blir mer våken eller får sove igjen :p det er jo lørdag, så han siden av meg kommer helt sikkert til å sove en del timer til. Spiser dere om dere er sultne på natta? Jeg gjorde det kun helt i starten når jeg var litt kvalm.

Jeg vurderer å stå opp å spise noe! Litt usikker på om jeg da blir mer våken eller får sove igjen :p det er jo lørdag, så han siden av meg kommer helt sikkert til å sove en del timer til. Spiser dere om dere er sultne på natta? Jeg gjorde det kun helt i starten når jeg var litt kvalm.

Det er jo eeeeegentlig bare tidlig morgen, da. ;) Vurderer å spise noe selv. Ellers sovner jeg hvertfall ikke igjen hvis jeg blir noe mer sulten. Men vet ikke om jeg gidder. :P Ender vel opp med å lage meg et par brødskiver likevel... Blir ikke like fort kvalm når jeg er sulten som i begynnelsen av svangerskapet, men blir det til slutt.

Gjorde det i natt mn pleier ikke... Så våkna sønnen vår av mareritt når jeg prøvde å såve igjen så nå sitter vi å ser barnetv... Sambo står opp m han hver eneste dag så jeg får såve.. Det har han gjort i noen mnder :p så han får såve litt han nå :) prøver å være uthvilt til en hver tid nå helt på slutten... Vet hvordan det er å gå inn i fødsel m lite søvn - anbefales ikke :/

Jeg har spist 1-2 ganger hver natt fra ganske tidlig av i svangerskapet :) Så man blir vant til å stå opp, spise og legge seg igjen :p Har enkle løsninger i kjøleskapet da, sånn at jeg ikke må tilberede noe greier. Enten yoghurt (evt. med kornblanding), frukt, smoothie eller sånn havregrøt kopp man bare tilsetter varmt vann ;) Føler meg helt utsultet så må ha mat :p

Ligger på sofaen med Kynnere / rier som er ganske ubehagelig...men får bare være tålmodig foreløpig...:) termin på mandag...:) :) så kanskje det er ekte greier i dag ;) mellom 4 - 6 min og sånn har det holdt på noen timer nå...prøvd å dusje osv...

Spennende!! :) Skjedd noe mer?

Det ble en yoghurt og to timer søvn på meg :) ganske fornøyd! Nå blir det opp for helgefrokost med kjæresten :)

Ligger på sofaen med Kynnere / rier som er ganske ubehagelig...men får bare være tålmodig foreløpig...:) termin på mandag...:) :) så kanskje det er ekte greier i dag ;) mellom 4 - 6 min og sånn har det holdt på noen timer nå...prøvd å dusje osv...

Oi, får håpe det skjer noe nå da :) Har også termin på mandag men ingen tegn på at han vil ut enda :)
Lykke til :)

De er mye vondere og trykker ned i rumpen...og stråler ned i lårene...de gav seg i syv tiden...men nå er det på Ann igjen....spyr og kooooser meg ;)

Sååå kjekt å ikkje få sove... Blir så glad kvar gang! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er overrasket over at jeg ikke har vært våken tidligere i natt. Men vi la oss seint, så er nok derfor. Nå derimot er jeg våken... Ender vel opp med at jeg blir sulten og må spise frokost. :P

Ikke natt lenger nå akkurat, men har vært våken siden halv fem :-/ Ubehag i magen, kvalm, får ikke sove. Så da endte jeg opp i sofaen med Gro Nylanders bok. Jeg er et murmeldyr, så dette med å ikke få sove er et nytt og ukjent fenomen. Kanskje greit å bli litt vant før babyen kommer.

blæææææh :P fire timer til vekkerklokken ringer og kidsa skal avgårde på skolen....døgnrytme .S hva er det :P nett spist to epler og en is nam :P er liksom ikke så mye å finne på om natten :)

Våknet med vondt i magen i ett-tiden. Blir så spent hver gang jeg kjenner noe, så får som regel ikke sove fordi jeg blir så gira.. Teit :)

Hehe. Ligger her og lurer på om noe er på gang... Har hvertfall funnet ut at siden det egentlig ikke er sååå gale nå, så må fødsel være ganske jæv***. :P

Magen verke, eg e blitt so uendeleg tung dei siste dagane. Nett før eg sovna kjente eg masse aktivitet nederst mot dåsa, fann ingen andre ord i nattens tima :p
Masse murringa.. Grubla over når det kjem til å skje noke.. I dag? Om 4 daga? 7 daga? Mot termin? Eller over termin.. Kvar dag er eitt spørsmålstegn..
Må og få innrømme att eg er lei av å vakne minst 2 ganga pr natt for st eg må på do og deretter ligge å trykke på tlf eller snu meg i senga i evigheita etterpå..
Føler uansett at det nærma seg fødsel. Andre som føler det sånn? Ellet merka du kanskje INGENTING til noke? Baah... Altfor spennande tid, veit jo absolutt ingenting, og det lika eg ikkje ;) hehe

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Dårlig søvn i natt, etter en slitsom dag med selskap og styr. En kropp i ulage med mye verking, bare ikke rier...begynner å bli litt lei :-(

Back
Topp