Flere fra Oslo her?

Hei! Jeg bor også i Oslo, på Carl Berner. Jeg vil også gjerne bli kjent med flere gravide, jeg er først ut av vennegjengen i Oslo. Har termin 9ende oktober med første barn:)
Så hyggelig! Da er det bare å b le med oss :) Vi skal treffes 27 august!
 
Hei jenter!jeg bor på Ullern. Vil gjerne treffe dere også. Finnes det plass også til en utenlandsk kvinne?:) kommer fra Polen
 
Hei jenter!jeg bor på Ullern. Vil gjerne treffe dere også. Finnes det plass også til en utenlandsk kvinne?:) kommer fra Polen

Hei, hyggelig at du vil være med :) Blir spennende å møte alle sammen og snakke litt offline ;-)
 
Ok om jeg slenger meg med? Bor i asker, men føler meg mer som Oslo jente :p hehe
Vi ekskluderer ingen. Så klart du også kan være med om du vil. Vi bli en stor fin gjeng :) Det er jo også bra da det ikke er sikkert alle kan komme alltid :) Hyggeøig at vi da er mange
 
Hei, så dette tilbudet om gratis prøvetime på gravidyoga på Skøyen. Nå går jeg på gravidyoga for 3.trimester på mamayoga og tror kanskje det holder :p Men om noen andre føler seg fristet til en prøvetime ;-) http://bellyandbaby.no/provetime-i-gravidyoga/
 
Takk for tips om gravid yoga, jeg har spurt om det er ledig plass til meg nå :)
 
Er det fortsatt planer om å møtes på lørdag? :)
 
Er det fortsatt planer om å møtes på lørdag? :)
Det er fortsatt plan å møtes på lørdag ja. Vi treffes på storo. Noen so ar forslag til møtested på senteret?
 
Back
Topp