Flere fra Oslo her?

Jeg tror vi nesten må bytte dag. Virker som om dgen i dag passet dårlig for flere. Noen forslag til ny dag?

Jeg kan neste lørdag f.eks.. Men hvis det er mange som ikke jobber er det jo mulig å ta det en ukedag også :)
 
Jeg kan neste lørdag f.eks.. Men hvis det er mange som ikke jobber er det jo mulig å ta det en ukedag også :)
Jeg er litt usikker på om jeg får det til neste lørdag, skal muligens passe hund og samboer jobber på dagen, så da har jeg ikke så lyst til å la hunden være hjemme alene. Men hverdager passer forsåvidt også for meg :) Jobber bare 50%, og veldig fleksibelt, så har stort sett ikke noe problem med å få det til!
 
Jeg er også veldig fleksibel :)
 
Jeg hadde ikke mulighet i dag, men kan på ukedager om det blir aktuelt? Jobber ikke nå :)
 
Jeg jobber fortsatt 100% og her endel i kalenderen på ukedagene de neste par ukene. Men jeg kan neste helg (både lørdag og søndag) og mest sannsynlig helgen etter også:)
 
Hei. Jeg jobber bare 20% om dage så jeg er også veldig fleksibel med tanke på tidspunkt også i ukedagene. Passer kanskje best da faktisk.
 
Jeg jobber også 100 %, men med litt planlegging kan jeg møtes på ettermiddagen. Eller en helg. :)
 
Hva med søndag, er det en dag som passer for de fleste? Om noen har forslag til andre steder enn storosenteret som er stengt da? :)
 
Jeg kan ikke på søndag :(
 
Back
Topp