Flere fra Oslo her?

Så kult! Jeg bor på Grunerløkka og blir gjerne med.. Har termin 28. september da... Men siden min mor har født begge sine barn aaaalt for sent så ser jeg veldig for meg at det blir en oktoberbaby her også. Så håper jeg kan bli med i gruppa :)
 
Jeg bor ikke I Oslo, men I Sandvika. Så bare en liten togtur unna. Får jeg også bli med? :) Dette hørtes så utrolig koselig ut :) Og skulle gjerne hatt noen I samme situasjon å prate med :p
Selfølgelig kan du også være med! Bare hyggelig det. ;)
 
Så kult! Jeg bor på Grunerløkka og blir gjerne med.. Har termin 28. september da... Men siden min mor har født begge sine barn aaaalt for sent så ser jeg veldig for meg at det blir en oktoberbaby her også. Så håper jeg kan bli med i gruppa :)
Klart det! Ser ut som om vi får til en stor fin gruppe her! Hadde vært moro å treffes i slutten av sommeren for å bli kjent :)
 
Jeg tenker at vi feks treffes Lørdag 27 august. Vi kunne jo møtes på en av cafeene i Oslo som er fien for barseltreff. Forslag?

Jeg vet at House of Oslo i Vika skal ha god plass, ellers har noen nevnt Storo. Andre som har noen froslag sentralt i byen kanskje?
 
27.aug høres bra ut :)
 
27.August er fint :)
Vet ikke om folk kjører bil eller tar kollektivt jeg? Tenker Storo er lett å komme seg til med både bil og trikk/bane. Vika er litt mer kronglete med bil :) (men det går jo det også altså :))
 
27 august er bra! Storo tror jeg er best, faktisk, men med uansett hvor det blir :)
 
Da blir det 27 august på Storo :)
 
Back
Topp