Flere fra Oslo her?

Chrisalo

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg øsnker å opprette en barselgruppe fpr oss som får arn i oktober?
Er det noen andre her som kunne tenke seg dette?
 
Jeg kunne absolutt tenke meg det! :)
 
Jeg kunne absolutt tenke meg det! :)
Sy hyggelig! Hadde vært ålreit å få samlet en liten gruppe! Kunne møtes en dag i sommer på en is og bli kjent. Fortell gjerne hvor i Oslo dere bor. Jeg bor selv på Manglerud :)
 
Oslo her også :) og er ikke fremmed for en barselgruppe ;)
 
Sy hyggelig! Hadde vært ålreit å få samlet en liten gruppe! Kunne møtes en dag i sommer på en is og bli kjent. Fortell gjerne hvor i Oslo dere bor. Jeg bor selv på Manglerud :)

Jeg er med! Jeg flyttet nettopp fra Lambertseter til Maikollen (skibakken v Mortensrud).
 
Så fantastisk med så rask og bra respons :D Dette er ikke dårlig! Hyggelig å kunne ha noen å treffe på cafe :) Vet dere forresten hvilke steder i Oslo sog egner seg best for barselstreff for oss som vil komme til å møtes på vinteren også. Vi får jo mange vintermåneder i starten av permisjonen vår :D

Har hørt at house of oslo skal være bra. Andre steder?
 
Storo senter er også en fint sted for barseltreff. Er alltid massevis av damer og barnevogner her hver gang jeg tar turen :p synes også det er kjempefint å kunne treffes, jeg har dessverre mistet mange venner da jeg ble gravid, så det hadde vært hyggelig å møte nye mennesker som også venter barn :)
 
Sy hyggelig! Hadde vært ålreit å få samlet en liten gruppe! Kunne møtes en dag i sommer på en is og bli kjent. Fortell gjerne hvor i Oslo dere bor. Jeg bor selv på Manglerud :)
Helt enig :) Jeg bor på St Hanshaugen.
 
Storo senter er også en fint sted for barseltreff. Er alltid massevis av damer og barnevogner her hver gang jeg tar turen :p synes også det er kjempefint å kunne treffes, jeg har dessverre mistet mange venner da jeg ble gravid, så det hadde vært hyggelig å møte nye mennesker som også venter barn :)
Storo er jo supert. Det har jo blitt så stort og fint :) Ja jeg er en av de første i min gjeng med barn så kjenner til den. Blir jo en stund til jeg kan dra på byen å feste igjen ;) Ikke like artig for dem uten barn å snakke om bleier og alt annet som nå opptar meg.
 
Storo er jo supert. Det har jo blitt så stort og fint :) Ja jeg er en av de første i min gjeng med barn så kjenner til den. Blir jo en stund til jeg kan dra på byen å feste igjen ;) Ikke like artig for dem uten barn å snakke om bleier og alt annet som nå opptar meg.
Ja, nettopp, er også den aller første til å få barn. Jeg ble vist plutselig for kjedelig, men det jeg har funnet ut er at det er nå som jeg er gravid jeg har sett hvem mine ekte venner er :)
 
Ja, nettopp, er også den aller første til å få barn. Jeg ble vist plutselig for kjedelig, men det jeg har funnet ut er at det er nå som jeg er gravid jeg har sett hvem mine ekte venner er :)
Ja, ekte venner vil være der uansett. Jeg tror no kmine venner vil være der men ikke i like stor grad som tidligere. Det er jo ikke alt de gjør som jeg vil få muligheten til å være med på nå på en stund. Så da blir det naturlig at man ikke sees like ofte som før. Det er jo gjerne slik at man er mer sammen når det skjer felles ting i livet. Å få barn er jo så stort, men man skjønner neppe det før man selv venter eller ønsker seg barn selv. De som er ekte venner vil man beholde, selv om vennskapet vil endres nå som du får barn. Jeg tenker ofte at mine nærmeste føler seg litt ekskludert fra min verden nå da de ikke føler de kan bidra med så mye da de ikke har barn selv. Ikke så lett fra den siden alltid heller tenker jeg. Det viktige er kanskje å la de vennskapene få puste litt og så se hvilke som overlever svangerskap og barseltid. De som gjør det og fortsatt tar kontakt er de du skal samle på. I mellomtiden er det jo supert om man kan opprette nye vennskap med andre i samme situasjon som en selv. Da får man utløp for alt man vil snakke om samtidig som man slipper å gjøre barnløse venninner frustrerte over bleieprat ;)
 
Ja, det samme tenker jeg også. Det er nok tungt for min beste venninne nå som alt jeg prater om er barn så jeg prøver å la være å prate for mye om det. Men hun gleder seg veldig og strikker masse fine klær. Også har jeg jo min mor som er litt over the top glad for at første barnebarn er i vente. Egentlig tenker jeg ikke så mye på de vennene jeg ikke har lengre, tankene går for det meste til babyen i magen. Vi får ta tiden som den kommer og glede oss over det vi har og har i vente og at vi kan stifte nye bekjentskaper :) Vi får avtale en tid hvor vi alle kan møtes :D
 
Jeg blir gjerne med også :) Bor ved Lysaker.
 
Back
Topp