Chrisalo
Blir kjent med forumet
Så hyggelig! Da er det bare å b le med ossHei! Jeg bor også i Oslo, på Carl Berner. Jeg vil også gjerne bli kjent med flere gravide, jeg er først ut av vennegjengen i Oslo. Har termin 9ende oktober med første barn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig! Da er det bare å b le med ossHei! Jeg bor også i Oslo, på Carl Berner. Jeg vil også gjerne bli kjent med flere gravide, jeg er først ut av vennegjengen i Oslo. Har termin 9ende oktober med første barn![]()
Så hyggelig!Blir gjerne med jeg også![]()
Hei jenter!jeg bor på Ullern. Vil gjerne treffe dere også. Finnes det plass også til en utenlandsk kvinne?kommer fra Polen
Vi ekskluderer ingen. Så klart du også kan være med om du vil. Vi bli en stor fin gjengOk om jeg slenger meg med? Bor i asker, men føler meg mer som Oslo jentehehe
Å, det hadde jeg glemt!Er det fortsatt planer om å møtes på lørdag?![]()
Jeg har også veldig lystEr det fortsatt planer om å møtes på lørdag?![]()
Det er fortsatt plan å møtes på lørdag ja. Vi treffes på storo. Noen so ar forslag til møtested på senteret?Er det fortsatt planer om å møtes på lørdag?![]()
Det er fortsatt plan å møtes på lørdag ja. Vi treffes på storo. Noen so ar forslag til møtested på senteret?
Klokken 13 kanskje?Utenfor jordbærpikene kanskje? Når tenker vi?![]()