Flere første gangs gravide her ?

Åh, skriver under på denne! Og det jeg tror det endelig skal slippe taket, så var det på'n igjen i helga med oppkast og udugelig form. Skjønner godt hva du mener, jeg skulle også ønske jeg kunne nyte dette litt nå, er så lei av å bare ligge på badegulvet.. :-/ 13+5 i dag..


Det trodde jeg å, men brått så kom det igjen etter et par dager uten. Har jo vært heldig, ble jo ikke dårlig før i uke 8 men virker som om jeg får alt jeg skulle hatt gjenom hele nå.
Ja, var så klar for å komme over 12 uke og slippe men nei da. Får heller nyte de 3 timene jeg er så heldig å få hver dag uten noe som helst. Værste tiden nå som jule maset skal begynne og om jeg så mye som tenker på stress begynner brekkningene med en gang.

Legen var å rimelig kjekk i dag når han fortalte så fint at jeg måtte huske at det å være gravid var ingen sykdom, men en tilstand. Menn altså


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det trodde jeg å, men brått så kom det igjen etter et par dager uten. Har jo vært heldig, ble jo ikke dårlig før i uke 8 men virker som om jeg får alt jeg skulle hatt gjenom hele nå.
Ja, var så klar for å komme over 12 uke og slippe men nei da. Får heller nyte de 3 timene jeg er så heldig å få hver dag uten noe som helst. Værste tiden nå som jule maset skal begynne og om jeg så mye som tenker på stress begynner brekkningene med en gang.

Legen var å rimelig kjekk i dag når han fortalte så fint at jeg måtte huske at det å være gravid var ingen sykdom, men en tilstand. Menn altså


Sent from my iPad using BV Forum

Haha, spurte du legen om han noengang hadde vært gravid da?? Er så lett å si; du er da bare gravid, tenk hvor mange som har overlevd det før deg....JADA, men formen kan faktisk være helt ræva fordi... !


Sent from my iPad using BV Forum
 
Førstegangs her også :) 16 uker på vei. Heldigvis har kvalmen gitt seg, men har overhodet ikke noe overskudd for tiden. All energi går med i løpet av en arbeidsdag, så er det sofatjeneste resten av dagen/kvelden...Håper det bedrer seg snart ;)
 
Det gjorde det hos meg i slutten og så får håpe du snart er helt ferdig med det :D!


Sent from my iPhone using BV Forum

Håper jeg er som deg. ;) er lei av å føle meg syk uten å være det. :) så vil jeg snart begynne å klare å holde på litt sunnere mat...
 
Haha, spurte du legen om han noengang hadde vært gravid da?? Er så lett å si; du er da bare gravid, tenk hvor mange som har overlevd det før deg....JADA, men formen kan faktisk være helt ræva fordi... !


Sent from my iPad using BV Forum


Rakk ikke det, ble egentlig utrolig paff men fikk slengt inn en kommentar om at det var godt at det var vi kvinner som gikk gravide å ikke menn for de hadde nok trodd de lå på dødsleiet i 9 mnd :) da bare smilan pent og gikk på kontoret igjen :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Haha, herregud så vanvittig frekt å si noe sånt, som lege burde han jo vite hvor dårlig man kan bli.. Men bra comeback ;-)
 
Det jeg syns er verst med akkurat den der "må huske at du bare er gravid og det er ingen sykdom :D" er når den kommer fra noen som har vært gravide selv :p burde jo vite såpass at alle svangerskap er forskjellige og noen blir dårlige, og da er det ikke så lett å kose seg! :) nei, frekt asså, men bra comeback!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Haha, herregud så vanvittig frekt å si noe sånt, som lege burde han jo vite hvor dårlig man kan bli.. Men bra comeback ;-)


Ja, det er jo nettopp det. Blir helt slapp av tanken på å gå oppmodar noe mer i løpet av svangerskapet :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det jeg syns er verst med akkurat den der "må huske at du bare er gravid og det er ingen sykdom :D" er når den kommer fra noen som har vært gravide selv :p burde jo vite såpass at alle svangerskap er forskjellige og noen blir dårlige, og da er det ikke så lett å kose seg! :) nei, frekt asså, men bra comeback!! :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Den er så stygg, kjenner jeg blir så irritert. Da får dem jo heller la vær å spørre om de ikke tåler å høre at det faktisk ikke er en dans på roser for alle :)

Ja, blir helt sjokkert. Hadde forventet den fra pappa men ikke legen. :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Noen av dere førstegangsere som har hatt time hos JM enda? Jeg ringte og bestilte i dag og fikk time allerede tirsdag neste uke. Fikk beskjed om å sette av en time. En hel TIME! I alle dager gjør dem da? Hos legen var jeg inne 30 min sist, og da tok vi blodtrykk, urinprøve (kjapp dotur :p) , veide meg og fylte ut helsekort, og snakket i noe som føltes som evigheter :p

Da krysser jeg uansett fingrene for at JM jeg har fått er ålreit. Jeg har litt vansker med å like en del mennesker :p
 
Noen av dere førstegangsere som har hatt time hos JM enda? Jeg ringte og bestilte i dag og fikk time allerede tirsdag neste uke. Fikk beskjed om å sette av en time. En hel TIME! I alle dager gjør dem da? Hos legen var jeg inne 30 min sist, og da tok vi blodtrykk, urinprøve (kjapp dotur :p) , veide meg og fylte ut helsekort, og snakket i noe som føltes som evigheter :p

Da krysser jeg uansett fingrene for at JM jeg har fått er ålreit. Jeg har litt vansker med å like en del mennesker :p


Jeg har ikke, hatt to ganger hos legen men kun den ene var en svangerskapskontroll ( fikk helsekroner, tok 1000 blodprøver veide og måle meg + blodtrykk )vVurderer å bestille en time til jm selv da jeg synes det virker veldig lenge å skulle gå helt til jeg er i uke 24 til neste gang. (Uke 13 nå ) :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har ikke, hatt to ganger hos legen men kun den ene var en svangerskapskontroll ( fikk helsekroner, tok 1000 blodprøver veide og måle meg + blodtrykk )vVurderer å bestille en time til jm selv da jeg synes det virker veldig lenge å skulle gå helt til jeg er i uke 24 til neste gang. (Uke 13 nå ) :)


Sent from my iPad using BV Forum


Jeg var jo hos legen i uke 12 tror jeg det var. Han ba meg da ringe og bestille JM time. Fikk ikke ut fingern før nå, uke 15 og når jeg har time er jeg i uke 16. OUL er i uke 19. Fine intervaller :p Så er det vel legen igjen i uke 24 elns. Mener han sa det. Har fått en "timeplan" med oversikt over anbefalte kontroller. Får følge den som best jeg kan :)

Jeg er bare meget spent på hvordan en JM er kontra legen :)
 
Har vært hos JM to ganger og lege en gang, må snart få tatt de dumme blodprøvene jeg også, gruer meg så fælt ... Glemmer å bestille ny time hele tiden pga det :(

Første gangen snakket vi litt om hvordan jeg hadde det osv, fylte ut helsekort, urinprøve og bt men hun veide meg ikke da. Veide meg hos legen da jeg egentlig skulle ta blodprøver men siden jeg ikke hadde fastet da så kunne vi ikke det, men fikk høre hjertelyd pga jeg ville veldig gjerne det og var bekymra (var da uke 13) så det var godt :)!

Var hos JM igjen igår og da snakket vi litt om hvordan jeg hadde det igjen, målte bt som sa har sunket noe vanvittig på en mnd syns jeg, spurte noen spm, veide meg og ny urinprøve . Det var vel det :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så kjedelig! :(
Vet om et redigeringsprogram man kan laste ned gratis til pc og gjøre bilder mindre i str , heter "photofilter" :)! Heter vel "image" på verktøylinjen inne på programmet også velger man "image size" og da endrer man pixelstr :)


Sent from my iPhone using BV Forum
takk, skal se om jeg får til det :D
 
Back
Topp