Flere første gangs gravide her ?

Føler det er litt mer virkelig når magen vokser iallfall...kommer nok din snart å, plutselig er den der:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er 13+2 i dag. Har ikke fått noe særlig babymage enda, men kjenner godt at ting begynner å skje der nede, så har en følelse av at det kommer snart :-) Ellers har jeg slitt med veeeldig treg mage, og oppblåsthet, så magen har jo til tider sett 6 mnd på vei ut, hehe, men det er bare luft :-)

Det tror jeg på! Venter ganske mye på det. Nå føles det enda bare surrealistisk faktisk :p
Så gleder meg :) treg mage er vi fler som sliter med!!! Prøver å drikke litt biola hver dag eller kruttsterk kaffe :p setter fart på ting og gjør ikke like vondt alltid da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

har fått litt mage, men får ikke lastet opp bilde :( alle filene er for store :(

Så kjedelig! :(
Vet om et redigeringsprogram man kan laste ned gratis til pc og gjøre bilder mindre i str , heter "photofilter" :)! Heter vel "image" på verktøylinjen inne på programmet også velger man "image size" og da endrer man pixelstr :)

Jeg er også førstegangsgravid - 29 år og bor i Stavanger :) Er 16-4 - og har allerede lagt på meg 5 kg. Hva er normalt på denne tiden egentlig?

Åssen har jeg gått glipp av denne tråden? Jeg er også førstegangs. 28 åring bosatt i Ski :) Er 15+3, og gikk ned flere kg i begynnelsen av svangerskapet til tross for at jeg spiste normalt. Jeg har nå gudskjelov lagt på meg det igjen, + 400 stolte gram :D

Tror egentlig ikke det er noe som kan betraktes som normalt på denne tiden MaiBABY. Det er uhyre individuelt i 2. trimester har jeg lest!

Åssen har jeg gått glipp av denne tråden? Jeg er også førstegangs. 28 åring bosatt i Ski :) Er 15+3, og gikk ned flere kg i begynnelsen av svangerskapet til tross for at jeg spiste normalt. Jeg har nå gudskjelov lagt på meg det igjen, + 400 stolte gram :D

Tror egentlig ikke det er noe som kan betraktes som normalt på denne tiden MaiBABY. Det er uhyre individuelt i 2. trimester har jeg lest!
Heihei :-) Fra Kolbotn her, så bare "et steinkast" unna!! :-) Da var vi tre follo-jenter her inne på førstegangfødende :-) Så hyggelig!

Heisann kommende mamma'er!:)
Førstegangs jeg også, 13+3 i dag!:D Begynner eeendelig å bli meg selv igjen, etter 3 mnd. med kvalme både morgen og kveld, har sovet fra jeg har kommet hjem fra jobb, til morgen og tid for jobb igjen!:eek: Har nesten ikke spist noen ting, både på grunn av manglende matlyst OG manglende energi, ble sliten bare av TANKEN på å GÅ heelt til kjøkkenet!:p

Var hos jordmor uke 12, alt så greit ut, men fant bare såvidt hjertelyd hos spiren før h*n gjemte seg igjen, så det er nok en liten rakker som leker gjemsel med oss inni der:rolleyes: Lik mora:p Skulle egentlig på tidlig ul sist torsdag, men fikk telefon fra jordmor om at hu ble hjemme med syke barn, så vi måtte utsette timen:(

Hva er egentlig "vanlig" symfyse- fundusmål i uke 12? Noen som vet?:)

Så koselig å se at det er så mange andre første gangs gravide her også alle er vel over 12 uker nå? Hvordan er formen til dere der ute?

Jeg er 16 uker på veg, men formen ble ikke bedre før uke 15 :) nå er den faktisk ganske ålreit, orker mer mat og orker mer aktivitet :)

Bra du er bedre nå da!!:-) vi har en stund igjen enda så slitsomt om formen er dårlig hele tia...

Ja heldigvis! Syns synd på de som fremdeles er dårlige altså, har vært borte fra jobb i to mnd selv og det ødelegger så mye på viljen til å komme igang igjen :p men er deilig å føle seg litt mer som seg selv!

Jeg er 13 uker men er fortsatt i dårlig form. Kvalme, oppkast, migrene og alltid utrolig trøtt. Kunne sovet hele dagen. Så håper virkelig de slipper litt snart så jeg kan begynne å nyte graviditeten :)

Jeg er 13 uker men er fortsatt i dårlig form. Kvalme, oppkast, migrene og alltid utrolig trøtt. Kunne sovet hele dagen. Så håper virkelig de slipper litt snart så jeg kan begynne å nyte graviditeten :)

Åh, skriver under på denne! Og det jeg tror det endelig skal slippe taket, så var det på'n igjen i helga med oppkast og udugelig form. Skjønner godt hva du mener, jeg skulle også ønske jeg kunne nyte dette litt nå, er så lei av å bare ligge på badegulvet.. :-/ 13+5 i dag..

Merker at jeg kastet opp om er idårlug form når jeg blir sliten. Kan ha mange dager hvor jeg er helt fin, så får jeg en eller to dager hvor jeg er dårlig igjen. Er 14+2 i dag. :) så det kommer og går hos meg i alle fall. :)

Merker at jeg kastet opp om er idårlug form når jeg blir sliten. Kan ha mange dager hvor jeg er helt fin, så får jeg en eller to dager hvor jeg er dårlig igjen. Er 14+2 i dag. :) så det kommer og går hos meg i alle fall. :)

Det gjorde det hos meg i slutten og så får håpe du snart er helt ferdig med det :D!

Formen her er varierende. Blir ofte kvalm når jeg spiser, og får sånne voldsomme trøttekuler som til tider gjør det skummelt å kjøre bil :O

Back
Topp