Føler det er litt mer virkelig når magen vokser iallfall...kommer nok din snart å, plutselig er den der
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heihei Fra Kolbotn her, så bare "et steinkast" unna!! Da var vi tre follo-jenter her inne på førstegangfødende Så hyggelig!Åssen har jeg gått glipp av denne tråden? Jeg er også førstegangs. 28 åring bosatt i Ski Er 15+3, og gikk ned flere kg i begynnelsen av svangerskapet til tross for at jeg spiste normalt. Jeg har nå gudskjelov lagt på meg det igjen, + 400 stolte gram
Tror egentlig ikke det er noe som kan betraktes som normalt på denne tiden MaiBABY. Det er uhyre individuelt i 2. trimester har jeg lest!
Bra du er bedre nå da!! vi har en stund igjen enda så slitsomt om formen er dårlig hele tia...Jeg er 16 uker på veg, men formen ble ikke bedre før uke 15 nå er den faktisk ganske ålreit, orker mer mat og orker mer aktivitet
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh, skriver under på denne! Og det jeg tror det endelig skal slippe taket, så var det på'n igjen i helga med oppkast og udugelig form. Skjønner godt hva du mener, jeg skulle også ønske jeg kunne nyte dette litt nå, er så lei av å bare ligge på badegulvet.. :-/ 13+5 i dag..Jeg er 13 uker men er fortsatt i dårlig form. Kvalme, oppkast, migrene og alltid utrolig trøtt. Kunne sovet hele dagen. Så håper virkelig de slipper litt snart så jeg kan begynne å nyte graviditeten
Merker at jeg kastet opp om er idårlug form når jeg blir sliten. Kan ha mange dager hvor jeg er helt fin, så får jeg en eller to dager hvor jeg er dårlig igjen. Er 14+2 i dag. så det kommer og går hos meg i alle fall.
Sent from my iPhone using BV Forum