Flere første gangs gravide her ?

Malinnn

Mai lykke ! <3
Mailykke <3
Kan være godt å ha noen å snakke med som man sitter i samme båt som. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja, det gjør det. Fint å ha dem også med litt mer erfaring å. Men følte meg brått veldig ung og alene etter jeg satt meg mer inn i det forumet. Har i tillegg mannliglege så sitter jo med masse spørsmål. :/


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja for all del, veldig godt å ha noen erfarne som man kan spørre om ting, men føle seg ikke så alene med å være førstegangsgravid da:) j har også mannlig lege, tror det hadde vært lettere med kvinnelig i sånn situasjon faktisk, hadde nok spurt mere da. Men veldig flink lege han altså, men ikke alt jeg er komfortabel med å spørre om.
 
Ja, sånn ser jeg på det også. Har jo ikke neste kontroll før på nyåret men har lurt på om jeg skal ringe jordmor og høre om det er mulighet for en samtale der før den tid. Blir jo gal om man skal sitte å Google hele tiden.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Før jeg kontaktet lege/jm første gang så ville jeg kun ha jordmor å forholde meg til . Men nå bryr jeg meg ikke om det. Det er mye fødselslegen kan svare deg på som ikke jordmor kan feks. Min lege er mannlig. Og fødselsleger er profesjonelle og tar godt vare på deg :)


Mh
 
Google er farlig...det kan være til hjelp og man kan gå svar på det man lurer på, MEN kan også skremme en unødvendig mye, å bli bekymret for ting man ikke egentlig trenger å bli bekymret for...er nok bedre å ringe jordmor da:)
 
Jeg er også første gangs :) kjekt at vi er flere
 
Første gang her også :) 12+2 i dag. Hvor i landet er dere fra? Kolbotn utenfor Oslo her :)
 
Lillehammer her, er 15+3 i dag..gratulerer med å akkurat ha passert de magiske 12 uker!:)
Takk for det :smiley-bounce013 Gleder meg bare til kvalmen avtar jeg nå, har ligget med hyperemesis og vært sykemeldt over halve svangerskapet til nå :smiley-angry016 er litt lei kan man trygt si... hehe
 
Er 11+4, mandag kommer virkelig ikke fort nok :) Halden, Østfold holder vi hus :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Takk for det :smiley-bounce013 Gleder meg bare til kvalmen avtar jeg nå, har ligget med hyperemesis og vært sykemeldt over halve svangerskapet til nå :smiley-angry016 er litt lei kan man trygt si... hehe
Å stakkars!!:( Føler så med alle som er dårlige!!!føler meg heldig som ikke har spydd eller vært kvalm i det hele tatt når jeg ser åssen andre har det....krysser fingrene for at formen din blir bedre veldig snart!!:)
 
Er 11+4, mandag kommer virkelig ikke fort nok :) Halden, Østfold holder vi hus :)


Sent from my iPad using BV Forum
Å de siste dagene der er laaaange å vente på....men når de 12 ukene har gått så går de neste mye raskere!! Når har du termin? Skjønner det må være i andre enden av mnd enn meg, jeg er 16 uker på tirsdag og har foreløpig termin 1 mai...
 
Har foreløpig termin 28 mai, men blir vel flyttet litt på etter ul den 31 des. Hele uken har vært forferdelig lang :) ja, håper det tar seg opp da. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er 11+4, mandag kommer virkelig ikke fort nok :) Halden, Østfold holder vi hus :)


Sent from my iPad using BV Forum
Nei det er noe spesielt med de 12 ukene :-D Men helga går fort vettu! Plutselig er mandag der, og man er like bekymret for hvordan ting er der inne da som nå.. hehehe :smiley-bounce005
 
Å stakkars!!:( Føler så med alle som er dårlige!!!føler meg heldig som ikke har spydd eller vært kvalm i det hele tatt når jeg ser åssen andre har det....krysser fingrene for at formen din blir bedre veldig snart!!:)
Tuusen takk :dance008 Heldig som har sluppet unna du ja! :-D
 
Back
Topp