Flere første gangs gravide her ?

Jeg bor i Drøbak er førstegangs :) savner flere i nærområdet, har ikke funnet noen fler som er gravide :)
Er 12 uker denne uken, med termin 28.mai :)
 
Jeg bor i Drøbak er førstegangs :) savner flere i nærområdet, har ikke funnet noen fler som er gravide :)
Er 12 uker denne uken, med termin 28.mai :)
Er ikke såå langt unna jeg da :) Kolbotn.. Kjenner ei i Drøbak som får sin første nå på nyåret :) Hvor gammel er du??
 
Førstegangsgravid 15 uker i dag!! Holder til i Skien, Telemark. Kjenner desverre ingen andre i samme "båt" i området.. Har dratt stor nytte av formumet da jeg ikke har skjønt hva som er normalt i et svangerskap, tenker da på alle følelser, bekymringer og ikke minst mye kvalme uten oppkast, matlyster, hodepine og det å være konstant trøtt og sliten.
 
Førstegangs jeg også, 16+ 4 idag :) Termin 26 april etter ultralyd men 1 mai etter menstermin derfor dette forumet.. Skal på ordinær ultralyd neste uke og kan nesten ikke vente :D
 
Jeg er også første gangs og jeg venter tvillinger :) Jeg kjenner et snev av panikk hehe, men det kommer til å gå bra :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Koselig at vi er så mange førstegangs også da :) jeg kjenner heller ingen i nærområdet, men er folk jeg kjenner som skal ha barn :) selv er jeg 20 år og lærling, dette var altså ikke planlagt men hyggelig fordet :) er 15+4 idag ifølge menstermin, har OUL 3 desember så blir spennende å se om de flytter meg frem eller tilbake :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er førstegangs<3
 
Jeg er også førstegangs! Føler nesten jeg kjenner flere her, er innom forumet daglig - men bestemte meg først nå for å registrere meg som bruker. Så hei til dere alle! :hello
Var på min første ultralyd for noen dager siden, villeste jeg har vært med på! :dance018 Helt fantastisk å se det lille nurket. Gleder meg så til alt!
 
Jeg er også førstegangs! Føler nesten jeg kjenner flere her, er innom forumet daglig - men bestemte meg først nå for å registrere meg som bruker. Så hei til dere alle! :hello
Var på min første ultralyd for noen dager siden, villeste jeg har vært med på! :dance018 Helt fantastisk å se det lille nurket. Gleder meg så til alt!
Hei til deg også :) Og velkommen!
 
Skrevet her inne før, men er førstegangs jeg også. Første legebesøk i går, og ble flyttet frem til 16 uker! (men hun tok utg.punkt i normal syklus, jeg har nesten 40 dager, så tror nok selv jeg er på 15). Alt så fint ut av prøver og fikk høre på hjertelyden til babyen, det var stas! Ikke vært noe spesielt dårlig, så vært litt uvirkelig at det er noe inni der - men det var det! taktfast og tydelig hjertebank. Kjenner også nå godt livmorkanten 5-6 cm nedenfor navel :) Da er det bare å følge med på den. Den skal vel være med navel ca ved 18 ukers?
 
Også førstegangs og lurer på hvor tidlig dere har fått mage? Er 15+3 (ca) og syns jeg har hatt mage lenge, men det er bare fordi jeg har lagt på meg noen kg og vært oppblåst.
Men nå den siste uka, så syns jeg magen har vokst for hver dag og jeg klarer nesten ikke å skjule den med store gensere lenger!
Flere som har mage så tidlig?
 
Jeg har bare fått en liten kul jeg, og er 15+4 :) så føler ikke at den vokser hver dag :) men dette varierer jo :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
J har hatt mage lenge, kom forsiktig i uke 9 men da kunne j skjule den, men fra uke 13/14 ble det umulig å skjule så nå er den veldig synlig.
 
Gøy å ha mage da! :) gleder meg til jeg får mer og for nå er det virkelig knapt synlig :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp