Flere første gangs gravide her ?

Nei det er noe spesielt med de 12 ukene :-D Men helga går fort vettu! Plutselig er mandag der, og man er like bekymret for hvordan ting er der inne da som nå.. hehehe :smiley-bounce005

Ja, blir nok like mange bekymringer da å. Men får hvertfall sagt det til litt flere. De er nok lei alle de dårlige unnskyldningene på hvorfor jeg ikke er med så mye på vin kvelden lengre.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, blir nok like mange bekymringer da å. Men får hvertfall sagt det til litt flere. De er nok lei alle de dårlige unnskyldningene på hvorfor jeg ikke er med så mye på vin kvelden lengre.

Sent from my iPad using BV Forum
Hehe, ja! Også blir det fort litt mer virkelig for en selv også når man får sagt det til flere :-)

Første gang for meg også. :) bor i Fredrikstad. :) min lege er mann han også, men ikke noe problemer med det. :) han var legen for mamma når hun var gravid med meg. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Første gang her og. Holder til i utkanten av Oslo. Har mannlig lege som også er gynekolog og kjempeflink med gravide. Han elsker alt med graviditet å gjøre, så en blir så glad selv :)

Første gang her og. Holder til i utkanten av Oslo. Har mannlig lege som også er gynekolog og kjempeflink med gravide. Han elsker alt med graviditet å gjøre, så en blir så glad selv :)
Hvilken side av Oslo kommer du fra (om du vil dele)?? :-)

Jeg er førstegangs, uvitende og veldig nysgjerrig på hva jeg har begitt meg inn på :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

førstegangs her også:) eller..førstegangs for fjerde gang. men første gang det ser ut til å gå bra;) Snart 14 uker på vei :)

Jeg er også førstegangs, og føler at de andre på min alder har barn fra før. Jeg er 30år.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

hei hei :D Jeg er og førstegangs gravid, og kjempe nysgjerrig og glad. er 13 + 4 :) holder til på sørlandet, og er 22 :) Terminen er foreløpig 16 Mai, hvis ikke OUL sier noe annet den 12.12 :) spent <3 allerede vært på ul, for å sjekke at alt ser bra ut, og det gjorde det :D <3

Jeg er også førstegangs :) Er 15 uker i dag :)

Back
Topp