Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillehammer her, er 15+3 i dag..gratulerer med å akkurat ha passert de magiske 12 uker!Første gang her også 12+2 i dag. Hvor i landet er dere fra? Kolbotn utenfor Oslo her
Takk for det Gleder meg bare til kvalmen avtar jeg nå, har ligget med hyperemesis og vært sykemeldt over halve svangerskapet til nå er litt lei kan man trygt si... heheLillehammer her, er 15+3 i dag..gratulerer med å akkurat ha passert de magiske 12 uker!
Å stakkars!! Føler så med alle som er dårlige!!!føler meg heldig som ikke har spydd eller vært kvalm i det hele tatt når jeg ser åssen andre har det....krysser fingrene for at formen din blir bedre veldig snart!!Takk for det Gleder meg bare til kvalmen avtar jeg nå, har ligget med hyperemesis og vært sykemeldt over halve svangerskapet til nå er litt lei kan man trygt si... hehe
Å de siste dagene der er laaaange å vente på....men når de 12 ukene har gått så går de neste mye raskere!! Når har du termin? Skjønner det må være i andre enden av mnd enn meg, jeg er 16 uker på tirsdag og har foreløpig termin 1 mai...Er 11+4, mandag kommer virkelig ikke fort nok Halden, Østfold holder vi hus
Sent from my iPad using BV Forum
Hører vel ikke til mai forumet da??Er i uke 24+1. Er fra Helgeland
Mh
Nei det er noe spesielt med de 12 ukene :-D Men helga går fort vettu! Plutselig er mandag der, og man er like bekymret for hvordan ting er der inne da som nå.. heheheEr 11+4, mandag kommer virkelig ikke fort nok Halden, Østfold holder vi hus
Sent from my iPad using BV Forum
Tuusen takk Heldig som har sluppet unna du ja! :-DÅ stakkars!! Føler så med alle som er dårlige!!!føler meg heldig som ikke har spydd eller vært kvalm i det hele tatt når jeg ser åssen andre har det....krysser fingrene for at formen din blir bedre veldig snart!!