Fiffis dagbok:)

Å @Fiffii, gratulerer såå mye som mamma :love017 Det er så nydelig å lese hvordan du beskriver de første dagene (samtidig som jeg kjenner min egen, lille baby sparke i magen) :Heartred Er så glad på dine vegne. Takk for at du deler fødselshistorien også, veldig fint å lese. Nesten så jeg begynner å glede meg til fødsel selv også. Kos deg masse videre med Iben :love017
Tusen takk :Heartred :Heartred Gleder meg på dine vegne til du får møte deres lille!
 
Hei! Nå har jeg kun lest begynnelsen av dagboken din, i jakten på info om duphaston... (har mistet i kjemisk hver mnd dette året). var det progesteronstøtten du brukte? Ser søskendrøm2022 brukte det. Hvor mye brukte dere? Jeg skal nå ta dette, men kun 1 tabelett om dagen. Ber til gudene om at dette går nå, har prøvd i 1,5 år, 7 aborter og helt håpløst å få hjelp i nærområdet :arghh: var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg fikk gyn til å skrive ut duphaston, noe mer nektet han å gi...
 
Hei! Nå har jeg kun lest begynnelsen av dagboken din, i jakten på info om duphaston... (har mistet i kjemisk hver mnd dette året). var det progesteronstøtten du brukte? Ser søskendrøm2022 brukte det. Hvor mye brukte dere? Jeg skal nå ta dette, men kun 1 tabelett om dagen. Ber til gudene om at dette går nå, har prøvd i 1,5 år, 7 aborter og helt håpløst å få hjelp i nærområdet :arghh: var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg fikk gyn til å skrive ut duphaston, noe mer nektet han å gi...
Tror jeg tok to piller daglig om jeg husker riktig lykke til ❤️
 
Hei! Nå har jeg kun lest begynnelsen av dagboken din, i jakten på info om duphaston... (har mistet i kjemisk hver mnd dette året). var det progesteronstøtten du brukte? Ser søskendrøm2022 brukte det. Hvor mye brukte dere? Jeg skal nå ta dette, men kun 1 tabelett om dagen. Ber til gudene om at dette går nå, har prøvd i 1,5 år, 7 aborter og helt håpløst å få hjelp i nærområdet :arghh: var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg fikk gyn til å skrive ut duphaston, noe mer nektet han å gi...
Hei! Veldig sent svar fra meg, så håper du ikke trenger svaret lenger :HeartredJeg brukte Duphaston, tre piller daglig. Så ille å høre hva du har gått igjennom, vet hvor tøft det er med «bare» to sa:( Masse lykke til!
 
Hei på dere! Vet ikke hvem av de «gamle kjente» som fortsatt henger her inne, men tenkte det var koselig med en liten oppdatering og å få litt tanker ned på «papiret».

Nå er den lille tassen vår blitt litt over 8,5 mnd allerede! Tiden flyr så veldig fort. Hun er en så blid og harmonisk jente, som krabber rundt og utforsker som bare det. Hun reiser seg opp hvor enn det er mulig, og har i 3-4 uker også gått litt bortover når hun holder i møbel eller gåvognen sin –plutselig så stor :shy: På 8 måneders dagen hennes fikk jeg mensen for første gang etter fødsel, og jeg og sambo har blitt enige om å legge inn litt aksje for nummer to om eggløsning kommer i oktober eller november! :nailbiting: Det er jo absolutt ikke sikkert det skjer, i og med at jeg fortsatt ammer mye, og det ikke er gitt syklusen blir i nærheten av stabil enda. Men jeg tester litt etter eggløsning, også ser vi hva som skjer. Må innrømme at det er litt gøy å være «testetøs» igjen, og å se etter el-slim når jeg tisser. Blir plutselig litt gøy å gå på do:hilarious:
 
Kjekt å høre fra deg igjen! :D Morsomt å høre hvordan din er, for min er plutselig nesten like aktiv allerede, bare at hun ikke går da :hilarious:
Så spennende da! :woot: Skjønner definitivt lysten til å bli prøver igjen, det er jo egentlig ganske spennende (sånn bortsett fra hvor vanskelig det kan være når det ikke går). Planen her er 2-3 års forskjell, men får se når vi faktisk har lyst til å prøve igjen :p Imens følger jeg med her :happy:
 
Hei på dere! Vet ikke hvem av de «gamle kjente» som fortsatt henger her inne, men tenkte det var koselig med en liten oppdatering og å få litt tanker ned på «papiret».

Nå er den lille tassen vår blitt litt over 8,5 mnd allerede! Tiden flyr så veldig fort. Hun er en så blid og harmonisk jente, som krabber rundt og utforsker som bare det. Hun reiser seg opp hvor enn det er mulig, og har i 3-4 uker også gått litt bortover når hun holder i møbel eller gåvognen sin –plutselig så stor :shy: På 8 måneders dagen hennes fikk jeg mensen for første gang etter fødsel, og jeg og sambo har blitt enige om å legge inn litt aksje for nummer to om eggløsning kommer i oktober eller november! :nailbiting: Det er jo absolutt ikke sikkert det skjer, i og med at jeg fortsatt ammer mye, og det ikke er gitt syklusen blir i nærheten av stabil enda. Men jeg tester litt etter eggløsning, også ser vi hva som skjer. Må innrømme at det er litt gøy å være «testetøs» igjen, og å se etter el-slim når jeg tisser. Blir plutselig litt gøy å gå på do:hilarious:
Så fint å få en liten oppdatering! Og såå gøy å høre at dere lurer litt på å få en til❤️ Her blir lille 8 måneder neste uke og er helt perfekt! Jeg sliter enda med komplikasjoner etter fødsel og graviditet, stoffskifte osv som jeg fikk problemer med etter fødselen, så kroppen begrenser nok en ny graviditet i nærmeste fremtid her ja! Vi har snakket litt om at det er «perfekt» om vi blir gravide rundt juletider neste år, men vi får se når den tid kommer
 
Kjekt å høre fra deg igjen! :D Morsomt å høre hvordan din er, for min er plutselig nesten like aktiv allerede, bare at hun ikke går da :hilarious:
Så spennende da! :woot: Skjønner definitivt lysten til å bli prøver igjen, det er jo egentlig ganske spennende (sånn bortsett fra hvor vanskelig det kan være når det ikke går). Planen her er 2-3 års forskjell, men får se når vi faktisk har lyst til å prøve igjen :p Imens følger jeg med her :happy:
Såå koselig å høre fra deg også! Høres kjent ut –er så gøy med den utviklingen:D to-tre års forskjell er en fin aldersforskjell:love7 Har du startet på prevensjon og sånt igjen eller? Hvordan er babylivet?:D
 
Så fint å få en liten oppdatering! Og såå gøy å høre at dere lurer litt på å få en til❤️ Her blir lille 8 måneder neste uke og er helt perfekt! Jeg sliter enda med komplikasjoner etter fødsel og graviditet, stoffskifte osv som jeg fikk problemer med etter fødselen, så kroppen begrenser nok en ny graviditet i nærmeste fremtid her ja! Vi har snakket litt om at det er «perfekt» om vi blir gravide rundt juletider neste år, men vi får se når den tid kommer
Hei du! :Heartred Så koselig at du fortsatt titter innom på babyverden!Men så veldig kjipt at du fortsatt har komplikasjoner :( Er det noe som plager deg i det daglige, eller går det fint sånn sett? Tenkt at lille er 8 mnd:shy: Har du fortsatt permisjon?:Heartred
 
Ser dårlig ut for prøvingen, fortsatt negative el-tester! Men har hatt litt el-slim da, så lov å håpe:D Er flere fordeler med å ikke bli gravid nå også, så jeg får fokusere på det. Om det ikke klaffer i oktober eller november, starter prøvingen igjen i august til neste år tror jeg. Har jo ulønnet perm, og vil prøve på høstbaby, så flere faktorer som spiller inn:love7
 
Såå koselig å høre fra deg også! Høres kjent ut –er så gøy med den utviklingen:D to-tre års forskjell er en fin aldersforskjell:love7 Har du startet på prevensjon og sånt igjen eller? Hvordan er babylivet?:D
Ser ut som jeg har fått første mensen igjen nå, så da blir det hvertfall kondom til vi er klare for prøving igjen :hilarious: Så gøy og fint som det er, er det også veldig slitsomt, min er skikkelig mammadalt, kan ikke snu ryggen uten at hun griner :smiley-ashamed004 Og nå som hun er så raskt overalt, blir jeg konstant avbrutt når jeg prøver å gjøre noe som helst.. Så jeg gleder meg sykt til det er mannen sin tur i perm nå om ei uke :p Da skal han få kjenne på stresset! :hilarious: Men vi har det alle veldig flott altså, sitter og får slappe av i stillhet nå som baby sover i sengen sin, godt med pause når det har gått i fullt kjør hele dagen :joyful:
 
Ser ut som jeg har fått første mensen igjen nå, så da blir det hvertfall kondom til vi er klare for prøving igjen :hilarious: Så gøy og fint som det er, er det også veldig slitsomt, min er skikkelig mammadalt, kan ikke snu ryggen uten at hun griner :smiley-ashamed004 Og nå som hun er så raskt overalt, blir jeg konstant avbrutt når jeg prøver å gjøre noe som helst.. Så jeg gleder meg sykt til det er mannen sin tur i perm nå om ei uke :p Da skal han få kjenne på stresset! :hilarious: Men vi har det alle veldig flott altså, sitter og får slappe av i stillhet nå som baby sover i sengen sin, godt med pause når det har gått i fullt kjør hele dagen :joyful:
Skjønner hva du mener! Man får virkelig kjent på hvor sliten man kan bli :hilarious: Det er bra du er klar for at pappaen skal ut i perm da, kjipt om man bare går og gruer seg til det er over. Veldig godt med pauser selv om man har det veldig fint når de er våkne også:Heartred
 
Negative el-tester, men masse el-slim og skikkelig stikking akkurat som jeg pleier å få under eggløsning i dag (hatt el-slim i noen dager). Mulig kroppen er litt i ubalanse, eller mulig jeg har eggløsning uten at jeg fikk fanget opp lh-toppen:nailbiting: Aksjeleggingen har ikke vært så bra, så håper egentlig at el kommer litt senere. Men får hoppe i høyet i kveld for sikkerhets skyld!:joyful:
 
Hei på dere! Vet ikke hvem av de «gamle kjente» som fortsatt henger her inne, men tenkte det var koselig med en liten oppdatering og å få litt tanker ned på «papiret».

Nå er den lille tassen vår blitt litt over 8,5 mnd allerede! Tiden flyr så veldig fort. Hun er en så blid og harmonisk jente, som krabber rundt og utforsker som bare det. Hun reiser seg opp hvor enn det er mulig, og har i 3-4 uker også gått litt bortover når hun holder i møbel eller gåvognen sin –plutselig så stor :shy: På 8 måneders dagen hennes fikk jeg mensen for første gang etter fødsel, og jeg og sambo har blitt enige om å legge inn litt aksje for nummer to om eggløsning kommer i oktober eller november! :nailbiting: Det er jo absolutt ikke sikkert det skjer, i og med at jeg fortsatt ammer mye, og det ikke er gitt syklusen blir i nærheten av stabil enda. Men jeg tester litt etter eggløsning, også ser vi hva som skjer. Må innrømme at det er litt gøy å være «testetøs» igjen, og å se etter el-slim når jeg tisser. Blir plutselig litt gøy å gå på do:hilarious:
Så spennende med ny prøverunde, Fiffii! Krysser fingrene for at et lillesøsken klorer seg fast veldig snart :happy:
 
Eggløsning?

Testet såå mye i dag i håp om å få ordentlig positiv test. Men på siste test hadde lh gått ned igjen :shifty: Meen jeg har hatt masse el-slim i flere dager nå, og den velkjente stikkingen jeg får rundt eggløsning i et par dager. Det er selvfølgelig en mulighet for at kroppen prøver å slippe ett egg, uten hell, men jeg velger å tenke at eggløsning er i dag eller i morgen, frem til en evt test viser noe annet. Jeg kjenner kroppen min ganske godt, og det kjennes så veldig ut som eggløsning. Og jeg tisser veldig ofte, så tenker kanskje det ikke har rukket å bli konsentrert nok :angelic: Jeg har blitt gravid med 0,7 som peak før.. så lov å håpe!
518093FF-CBC4-4A1D-A5C4-30E764E2A41B.png
 
Så spennende med ny prøverunde, Fiffii! Krysser fingrene for at et lillesøsken klorer seg fast veldig snart :happy:
Irrgrønn! :HeartpinkTakk! Åh, jeg må inn i dagboken din å oppdatere meg. Håper alt er bra med deg:love7
 
Eggløsning?

Testet såå mye i dag i håp om å få ordentlig positiv test. Men på siste test hadde lh gått ned igjen :shifty: Meen jeg har hatt masse el-slim i flere dager nå, og den velkjente stikkingen jeg får rundt eggløsning i et par dager. Det er selvfølgelig en mulighet for at kroppen prøver å slippe ett egg, uten hell, men jeg velger å tenke at eggløsning er i dag eller i morgen, frem til en evt test viser noe annet. Jeg kjenner kroppen min ganske godt, og det kjennes så veldig ut som eggløsning. Og jeg tisser veldig ofte, så tenker kanskje det ikke har rukket å bli konsentrert nok :angelic: Jeg har blitt gravid med 0,7 som peak før.. så lov å håpe!Vis vedlegget 417732
Se her ja , så spennende ! Jeg målte max på 80-etelleranna denne gangen , så kan som du sier fortsatt gå detta :joyful:
 
Back
Topp