Fiffis dagbok:)

Ååå herregud så spennende!!! :D kjør på , heia svømmere og greier! :wav :hilarious:
Hadde vært stas å ha deg med i juli :D
:D:HeartpinkHadde vært så gøy å bli med i juli gruppa! :shy: :shy: Både jeg og sambo er julibarn (og faktisk flere andre i nære familien) så passer jo inn i familien med bursdag i juli:D
 
:D:HeartpinkHadde vært så gøy å bli med i juli gruppa! :shy: :shy: Både jeg og sambo er julibarn (og faktisk flere andre i nære familien) så passer jo inn i familien med bursdag i juli:D
Ja det synes jeg høres ut som en kjempebra plan :joyful:
 
Hei:) så spennende dere prøver på en til ❤️❤️ lykke til ❤️❤️
 
Hei du!! :Heartred:Heartred Tusen takk! Så koselig å se navnet ditt med termingrupper under:D:love7Hvordan går det med deg om dagen? Er formen fin?
Ja herregud tenk vi prøvde sammen for lenge lenge siden, og du prøver alt på en til og jeg har fortsatt ikke fått den vi prøvde på den gang ;) men nå er det bare 3 uker igjen ❤️ og formen er skikkelig dritt! Så jeg er klar for å føde :)
Hvordan er det med Lille I. Husker hun heter det samme som min 2åring ;) ❤️
 
Ja herregud tenk vi prøvde sammen for lenge lenge siden, og du prøver alt på en til og jeg har fortsatt ikke fått den vi prøvde på den gang ;) men nå er det bare 3 uker igjen ❤️ og formen er skikkelig dritt! Så jeg er klar for å føde :)
Hvordan er det med Lille I. Husker hun heter det samme som min 2åring ;) ❤️
Vi har god smak i navn altså :D vi har vært litt raske i avtrekkeren på nummer to forsøk da, føler jeg! Men så utrolig stas at det er så kort tid til dere får møte deres lille:shy::Heartred Og det blir en liten jente til så jeg! Har dere planlagt navn enda da?
 
Vi har god smak i navn altså :D vi har vært litt raske i avtrekkeren på nummer to forsøk da, føler jeg! Men så utrolig stas at det er så kort tid til dere får møte deres lille:shy::Heartred Og det blir en liten jente til så jeg! Har dere planlagt navn enda da?
Vi begynte jo å prøve på nummer 2 når frøkna var 9 mnd. Men ikke viste vi at det skulle ta 18 mnd før det klaffa! Så det er vel ca like gammel hun er nå?? Nå blir I 3 år i januar, og for så vidt en fin alder å bli storesøster❤️
Ja en jente til og vi har navn klart ❤️❤️
 
Vi begynte jo å prøve på nummer 2 når frøkna var 9 mnd. Men ikke viste vi at det skulle ta 18 mnd før det klaffa! Så det er vel ca like gammel hun er nå?? Nå blir I 3 år i januar, og for så vidt en fin alder å bli storesøster❤️
Ja en jente til og vi har navn klart ❤️❤️
Dere gjorde det, ja! Greit at man ikke kan se inn i fremtiden noen ganger kanskje. Stemmer, 9 måneders dag i dag :love7 Veldig fin alder å bli storesøster på det!Min søster er 3 år eldre enn meg, og vi har alltid vært veldig nære:D Hun lærte meg å lese og masse annet som«bare en storesøster kan»:Heartred:Heartred
 
4/5 dpo :Heartpink

Litt usikker på om eggløsning var samme dag som positiv test, eller dagen etter. Skal jo i teorien komme opp til 48 timer etter positiv test, men hadde så eggløsningssmerter, så derfor jeg mistenker samme dag.

Jeg har litt blandete følelser om en eventuelt positiv test nå, skal jeg innrømme. Håper jo på positiv, hvis ikke hadde vi ikke prøvd, men da må jeg tilbake på jobb så fort som mulig. Stresser meg også med tanken på at leder faktisk kan si nei. Jeg tror ikke det, og vi snakket om å ha en fleksibel løsning før jeg gikk ut i permisjon, men uansett. Heldigvis ingen vikar for meg, så sånn sett er ikke det et problem i hvert fall. Men jeg tenker at det ordner seg. Det må det bare.

I disse dpo-dager kjenner jeg selvfølgelig litt ekstra etter «symptomer». Jeg har drømt mer enn vanlig, som har vært et symptom for meg tidliger. Jeg fryser også mer, og er litt forkjølet. Også har jeg mye murringer. Så mye at jeg i går trodde jeg skulle få mensen alt for tidlig. Det kan jo fortsatt hende. Er ikke så rart om syklusen ikke er helt på stell enda, etter fødsel. Hadde eggløsning på dag 30 denne syklusen, så tydelig at kroppen fortsatt driver å stabiliserer seg.

Veldig deilig med litt lystbetont prøving, går liksom helt fint om testen ikke er positiv også, og det er så deilig. Selv om vi egentlig ikke prøvde så lenge på første heller, så føltes det sånn da vi sto oppe i det etter to spontanaborter på 4 ish måneder (forsøk 1 og 2). Det at jeg har blitt gravid relativt lett tidligere gjør meg jo litt ekstra optimistisk denne gangen, men syklus som ikke er helt i vater gjør meg mer pessimistisk. Veldig spennende dager altså.
 
Liten oppdatering: 8 dpo og negativ test. Kjenner lite symptomer. Ikke spesielt ømme pupper, og heller ikke «tunge» sånn som de gangene jeg har vært gravid. Føler meg ikke så optimistisk for positiv test egentlig. Eggløsning kom på Syklusdag 30, dette er jo første tilnærmet normale syklus etter fødsel (kun hatt én mens), så tenker kanskje egget var overmodent eller noe I dont know :hilarious: Men altså, skal ikke late som om jeg ikke kommer til å være spent og ivrig på testing i et par dager til! Jeg har vært litt småforkjølet, og kald, så det kan jeg jo tenke er symptomeR, men også ganske typisk for årstiden:love2:D Uansett, jeg har det søte lille nurket mitt, og jeg er ikke noe bekymret for at søskenforsøk skal bli så veldig vanskelig (bank i bordet), så kommer nok raskt over skuffelsen dersom det ikke klaffer nå:Heartpink Er ganske mange her inne jeg håper får positiv test snart fremover meg selv:Heartred
 
Kan jo slenge med blenda testen min
 

Vedlegg

  • 1549A938-E705-44E1-9256-4B6344DCC5CA.jpeg
    1549A938-E705-44E1-9256-4B6344DCC5CA.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 68
Åå så spennende at du er i gang med prøving på nr. 2 Fiffii :love017 Gleder meg til å følge deg denne gangen også! Du ligger noen måneder foran meg i løypa, men jeg kommer etter etterhvert! Så det er litt ekstra spennende å høre hvordan det blir for deg fremover, med ny graviditet med en liten en fra før, og deretter med to små :shy::Heartred
 
Denne er jo ikke negativ?? :bag:
Ser tydelig strek og aldri fått de tutenom gravditet med make sure❤️
Jeg tror også at det kan være noe her!
Jeg ser og strek! :excited001 Spent på morgendagens test! :Heartred
Oi, det er jo «drømmen» når man poster bilde at andre skal se noe man selv ikke gjør!:Heartpink Nå ble jeg mer spent på morgendagens test selv :nailbiting: Men tror det som kan skimtes hvis man stirrer veldig er det hvite området som skal få farge ved positiv:think005 Men håper jo selvfølgelig det er en svak svak babystrek da:shy:
 
Oi, det er jo «drømmen» når man poster bilde at andre skal se noe man selv ikke gjør!:Heartpink Nå ble jeg mer spent på morgendagens test selv :nailbiting: Men tror det som kan skimtes hvis man stirrer veldig er det hvite området som skal få farge ved positiv:think005 Men håper jo selvfølgelig det er en svak svak babystrek da:shy:

Blir veldig spennende med neste test ja! Vi får vente i spenning! Husk å teste på urin 2 og ikke morgenurin. Alltid bedre resultat da :shy:
 
Åå så spennende at du er i gang med prøving på nr. 2 Fiffii :love017 Gleder meg til å følge deg denne gangen også! Du ligger noen måneder foran meg i løypa, men jeg kommer etter etterhvert! Så det er litt ekstra spennende å høre hvordan det blir for deg fremover, med ny graviditet med en liten en fra før, og deretter med to små :shy::Heartred
Så koselig å høre fra deg! :Heartpink Håper mammalivet er bra:love7Gøy at du kommer etter om ikke så alt for lenge! Plutselig havner vi i samme termingruppe:D
 
Jeg innbiller meg også at jeg ser en ekstra strek på testen :)
 
Back
Topp