Ferie

vesla1989

Betatt av forumet
Hvor skal dere på ferie?
Vi har lyst til å ta med treåringen til legoland i Juli :)

Her blir det Norgestur med fiske og kos :-) Og så tre uker i Spania :-D

Her blir det bare en tur til Florø for å hilse på Eliasbåtene med guttungen på 2 år, så resten av tiden går til å klargjøre fjøset og klargjøre kjea til slakt. Så ferie blir det neste år. :)

Vi skal prøve å jobbe litt ekstra i sommer sånn at vi har penger til babyen :-) så ingen ferie på oss :-) mn mn, tar d igjen til neste år :-)

Vi hører også til i blekinge, nærmere bestemt i karlskrona :) nydelig sommerparadis :)

Nei, så morsomt! Vi hører til i Ronneby og Karlskrona :-) Svigers bor i Ronneby og svigerinne, svoger og nevø bor i Karlskrona. Har dere barn fra før?

Vi har også slekt i ronneby og i tving:) så morsomt! Vi har to jenter på 4 og 2,5 år :) gleder oss masse til nr 3:) dere da?

Vi har også slekt i ronneby og i tving:) så morsomt! Vi har to jenter på 4 og 2,5 år :) gleder oss masse til nr 3:) dere da?
Vi har også slekt i ronneby og i tving:) så morsomt! Vi har to jenter på 4 og 2,5 år :)gleder oss masse til nr 3:) dere da?

Vi har også slekt i ronneby og i tving:) så morsomt! Vi har to jenter på 4 og 2,5 år :)gleder oss masse til nr 3:) dere da?

Vi har ingen fra før, så jeg er veldig spent på hvordan mini kommer til å snakke med tanke på at pappa er svensk og skarrer :-) Svorsker deres? Jeg stortrives hos svigers, men jeg syntes at det er veldig frustrerende og dumt at det er så laaangt unna. Vi bruker 10timer på å kjøre, så jeg gruer meg alltid til turen. Det blir vel ikke bedre nå som man skal sitte gravid i bil i tillegg. Jeg syntes at dette var så gøy, jeg har aldri møtt noen som vet hvor Blekinge er engang! :-P

Vi har ingen fra før, så jeg er veldig spent på hvordan mini kommer til å snakke med tanke på at pappa er svensk og skarrer :) Svorsker deres? Jeg stortrives hos svigers, men jeg syntes at det er veldig frustrerende og dumt at det er så laaangt unna. Vi bruker 10timer på å kjøre, så jeg gruer meg alltid til turen. Det blir vel ikke bedre nå som man skal sitte gravid i bil i tillegg. Jeg syntes at dette var så gøy, jeg har aldri møtt noen som vet hvor Blekinge er engang! :p
Ja de svorsker en del:p etter 1 mnd i karlskrona på sommeren snakker de svensk, veldig morsomt i grunn:D så spennende med nr 1:) vi tar fly, kjørte i fjor med knoll og tott i baksetet( gikk veldig bra, men er godt å komme fort frem) Hehe! Ja jeg vet! Ingen som vet hvor blekinge ligger:p dette var gøy! Verden er ikke stor :D

Ja de svorsker en del:p etter 1 mnd i karlskrona på sommeren snakker de svensk, veldig morsomt i grunn:D så spennende med nr 1:) vi tar fly, kjørte i fjor med knoll og tott i baksetet( gikk veldig bra, men er godt å komme fort frem) Hehe! Ja jeg vet! Ingen som vet hvor blekinge ligger:p dette var gøy! Verden er ikke stor :D
Kanskje gubbene våre kjenner hverandre til og med :-) Min er født i 81. Sommeren i fjor var jo helt vidunderlig! Vi dro rett fra Mallorca til Saxemara i Ronneby, og det gikk faktisk Spania en høy gang.

Vet ikke når mannen har ferie enda. Vi skal til svigers i alle fall. Og enten hunderfossen eller dyreparken eller begge deler. (hunderfossen et passe dagsutflukt fra svigers)

Vi blir hjemme! Reiser ikke bort fra Sørlandet om sommeren!! ❤️ ☀️Blir stranda og dagsturer med båt, kanskje ei uke på hytta og så har vi årskort i Dyreparken så blir garantert noen turer inn dit også.

Back
Topp