Ferie

Det må være feil ja, selv med overnatting skal da ikke tre stk o to dager bli helt så ikke. Vi får jo tre dager med to netter i kardemommeby for 10000 i et femmannshus.
 
Håper det! La inn sånn pakkepris på 2 dager på dyreparken.no .. Da må jeg sjekke igjen. Syns det var vææææl dyrt;)

Ja, det va jo hinsides! Vett det blir dyrare jo nærmare sommaren me komme, men 12 k hørtes ekstremt ut :) Då kan ein jo lika greit reisa te syden :p
 
Vi hadde fått ei billig uke i Syden for det vi betalte for parken i fjor, men gjentar trolig parken i år likevel, det frister som familie mer. (vi har unger som ikke liker vann)
 
Ikke helt avklart med oss enda. Frister med legoland. Alltid vært i syden, men dropper det i år.
 
Vi skal en uke til Tyrkia sammen med mine foreldre, søsteren min, tante, onkel og fetter:) Blir nok en koselig uke! Ellers blir de to andre ferieukene brukt hjemme, da vi får en liten pusegutt i hus i juli<3
 
Blir ein tur t Stavanger, Sandnes og Jæren for å treffa venner og familie :)
 
vi har ikke helt bestemt oss ennå! Har bare tre uker iår også...men det blir nok litt hytteliv:)
 
Hvor skal dere på ferie?
Vi har lyst til å ta med treåringen til legoland i Juli :)
Vi skal til Danmark, vet ikke om det blir legoland enda, men Djurs sommerland blir det I hvertfall da de to eldste vil det. ;-)
Vi har tre gratis billetter til voksne til legoland, så vi får se om det er stemning for det. :)

Om du kjøper høvding pølsebrød får du en gratis voksenbillett. ;-)
Men man må betale for et barn for å løse inn en voksenbillett. :) Men sparer en del likevel. :)
 
Skal til syden en uke i sommer og kanskje til New York i august.
Ellers håper jeg å få til en babymoon i senere i år før den lille melder sin ankomst ;).
 
Vi skal til Danmark, vet ikke om det blir legoland enda, men Djurs sommerland blir det I hvertfall da de to eldste vil det. ;-)
Vi har tre gratis billetter til voksne til legoland, så vi får se om det er stemning for det. :)

Om du kjøper høvding pølsebrød får du en gratis voksenbillett. ;-)
Men man må betale for et barn for å løse inn en voksenbillett. :) Men sparer en del likevel. :)
Takk for tipset :) Vi endte opp med fem dager i ferieleilighet i lalandia med to dagers billett til legoland og gratis inngang til badeland og monky tonky land + båt begge veier. Betalte 7000kr, synes ikke det var så ille :)
 
Det et ikke så ille det nei. Vi finner sikkert på noe slikt et år.
 
Takk for tipset :) Vi endte opp med fem dager i ferieleilighet i lalandia med to dagers billett til legoland og gratis inngang til badeland og monky tonky land + båt begge veier. Betalte 7000kr, synes ikke det var så ille :)
Det hørtes ikke så ille ut. :) Vi skal bo på campingplass i nærheten av besteforeldrene til barna. :) Så blir ikke veldig dyrt for oss heller. :)
 
Her tror jeg det kanskje blir en tur eller to til hytta til svigers i Sverige. :)
 
Vi har bestemt oss for å reise på campingferie for aller første gang. Klarer ikke å bestemme oss for om vi skal leie vogn eller bil. Noen med gode tips? Vi dkal til sør-sverige er planen :)
 
Vi skal på campingtur til Ålesund og atlanterhavsparken. Dattera vår er veldig inntressert i fisk nå, så blir vel det morsomste for hu.
 
Vi har bestemt oss for å reise på campingferie for aller første gang. Klarer ikke å bestemme oss for om vi skal leie vogn eller bil. Noen med gode tips? Vi dkal til sør-sverige er planen :)
Vogn. Hvis du leier bil så må du pakke hele greia hver gang dere skal dra noe sted. Mye letter å sette fra seg vogna så dra ut.
 
Vi har bestemt oss for å reise på campingferie for aller første gang. Klarer ikke å bestemme oss for om vi skal leie vogn eller bil. Noen med gode tips? Vi dkal til sør-sverige er planen :)
Enkelt og greit med bil, men e lettare å ta ein svipptur med vogn. Kjipt å måtta rigga heile bilen fordi dåka ska på shopping eller i ein fornøyelsespark, men fortsetta å ligga på samme campingplass ;)
 
Back
Topp