Ferie

Vi skal være hjemme i sommer, skal bytte taket. Til gjengjeld har vi bestilt en uke til Tyrkia i september på badelandhotell og vi har basseng i hagen. Kjedelig å bare være hjemme men da har vi noe å se frem til i det minste :D
 
Vi er på ferie nå :) bilferie i Europa i 3 uker. Tyskland, Østerrike, Slovenia, Italia, Sveits og Luxemburg :D
 
Her drar vi til Kos i Hellas 19 juni <3 så blir 14 dager der og ladde batterier :D
 
Vi skal på campingtur til Vimmerby! Å besøke Astrid Lindgren's verden:D ungene digger Astrid sine filmer å bøker:)

Vi har vært i kaptein sabeltannsverden og Mallorca å leksand:) vi er på 3ukers campingferie å storkoser oss:)
 
2 uker med All Inclusive i Den Dominikanske Republikk her... Er litt skeptisk nå som jeg er gravid da ift den lange reisen, men jeg får høre med legen min! :)
 
Biltur til Sverige en uke og en uke senere på sommeren til sydligere strøk:) Gleder oss♡
 
Vi skal et par turer til Sunnmøre siden jeg er derfra, også skal vi til Legoland.
 
Skal ha en uke hos mamma også skal vi gå på en tre dagers tur på fjellet på Oppdal :) eller går resten av ferien til jobbing :p
 
Jeg skal på miniferie med gutta mine rett før skolen slutter, da tar vi en kosetur til Kiel :) Synd på pappaen som ikke fikk fri fra jobb :p
 
Så deilig :D
Kjedelig for pappaen, men digg for dere :D
He he, jepp :p Første turen de og jeg skal på alene, annet enn turer til venner og familie. Vi gleder oss veldig alle sammen og gutta har gått gjennom skipet fra A til Å på ipadene. Blir veldig spennende :D
 
Vi skal to uker til hytta i Arendal og ei uke til Tidaholm i Sverige. Resten av lærerferien min skal brukes til å renske opp roterommet og gjøre det klart til inntog av et lite menneske i midten av januar :)
 
Tenkte vi skulle reise til dyreparken å besøke kaptein sabeltann, men for 2-dagers pass kosta det 12 000 for 3 stk. Det synes jeg var drøyt :s
 
Tenkte vi skulle reise til dyreparken å besøke kaptein sabeltann, men for 2-dagers pass kosta det 12 000 for 3 stk. Det synes jeg var drøyt :s

12000? Kossen har du fått te det? Me ska bo i Abra Havn, bestilt showet og vær i parken i 3 dagar og e ikkje i nærheten av den prisen :) Må jo vær noe feil?
 
12000? Kossen har du fått te det? Me ska bo i Abra Havn, bestilt showet og vær i parken i 3 dagar og e ikkje i nærheten av den prisen :) Må jo vær noe feil?
Håper det! La inn sånn pakkepris på 2 dager på dyreparken.no .. Da må jeg sjekke igjen. Syns det var vææææl dyrt;)
 
Back
Topp