Ferie

Vi skal være hjemme i sommer, skal bytte taket. Til gjengjeld har vi bestilt en uke til Tyrkia i september på badelandhotell og vi har basseng i hagen. Kjedelig å bare være hjemme men da har vi noe å se frem til i det minste :D

Vi er på ferie nå :) bilferie i Europa i 3 uker. Tyskland, Østerrike, Slovenia, Italia, Sveits og Luxemburg :D

Her drar vi til Kos i Hellas 19 juni <3 så blir 14 dager der og ladde batterier :D

Vi skal på campingtur til Vimmerby! Å besøke Astrid Lindgren's verden:D ungene digger Astrid sine filmer å bøker:)

Vi har vært i kaptein sabeltannsverden og Mallorca å leksand:) vi er på 3ukers campingferie å storkoser oss:)

2 uker med All Inclusive i Den Dominikanske Republikk her... Er litt skeptisk nå som jeg er gravid da ift den lange reisen, men jeg får høre med legen min! :)

Biltur til Sverige en uke og en uke senere på sommeren til sydligere strøk:) Gleder oss♡

Skal ha en uke hos mamma også skal vi gå på en tre dagers tur på fjellet på Oppdal :-) eller går resten av ferien til jobbing :-P

Jeg skal på miniferie med gutta mine rett før skolen slutter, da tar vi en kosetur til Kiel :) Synd på pappaen som ikke fikk fri fra jobb :p

Så deilig :D
Kjedelig for pappaen, men digg for dere :D
He he, jepp :p Første turen de og jeg skal på alene, annet enn turer til venner og familie. Vi gleder oss veldig alle sammen og gutta har gått gjennom skipet fra A til Å på ipadene. Blir veldig spennende :D

Vi skal to uker til hytta i Arendal og ei uke til Tidaholm i Sverige. Resten av lærerferien min skal brukes til å renske opp roterommet og gjøre det klart til inntog av et lite menneske i midten av januar :)

Tenkte vi skulle reise til dyreparken å besøke kaptein sabeltann, men for 2-dagers pass kosta det 12 000 for 3 stk. Det synes jeg var drøyt :s

Tenkte vi skulle reise til dyreparken å besøke kaptein sabeltann, men for 2-dagers pass kosta det 12 000 for 3 stk. Det synes jeg var drøyt :s

12000? Kossen har du fått te det? Me ska bo i Abra Havn, bestilt showet og vær i parken i 3 dagar og e ikkje i nærheten av den prisen :) Må jo vær noe feil?

12000? Kossen har du fått te det? Me ska bo i Abra Havn, bestilt showet og vær i parken i 3 dagar og e ikkje i nærheten av den prisen :) Må jo vær noe feil?
Håper det! La inn sånn pakkepris på 2 dager på dyreparken.no .. Da må jeg sjekke igjen. Syns det var vææææl dyrt;)

Back
Topp