Ferie

Vogn. Hvis du leier bil så må du pakke hele greia hver gang dere skal dra noe sted. Mye letter å sette fra seg vogna så dra ut.
Enkelt og greit med bil, men e lettare å ta ein svipptur med vogn. Kjipt å måtta rigga heile bilen fordi dåka ska på shopping eller i ein fornøyelsespark, men fortsetta å ligga på samme campingplass ;)
Det er kkurat dette vi tenker selv også. Så er jo vogn rimeligere å leie enn bil så da heller vi mest mot vogn :)
Takk for hjelpen!
 
Skal til syden en uke i sommer og kanskje til New York i august.
Ellers håper jeg å få til en babymoon i senere i år før den lille melder sin ankomst ;).

ahh, det hørtes fantastisk ut, ble brått misunnelig kjente jeg! :p
jeg vil også ha babymoon ;)
 
Vi skal på campingtur til Ålesund og atlanterhavsparken. Dattera vår er veldig inntressert i fisk nå, så blir vel det morsomste for hu.
Ålesund er en veldig fin by:) anbefaler dere å ta turen til Geiranger og trollstigen om dere ikke har vært der :)
 
Ålesund er en veldig fin by:) anbefaler dere å ta turen til Geiranger og trollstigen om dere ikke har vært der :)
Vi har bitt anbefalt å ikke kjøre Trollstigen. Har stor campingvogn så bilen kommer ikke opp med den bak. Hehe. I hvertfall ifølge min svigerfar som har kjørt der flere ganger. Hehe. Vil til Molde jeg da. Bodde der i 2 år når jeg var liten
 
Vi har bitt anbefalt å ikke kjøre Trollstigen. Har stor campingvogn så bilen kommer ikke opp med den bak. Hehe. I hvertfall ifølge min svigerfar som har kjørt der flere ganger. Hehe. Vil til Molde jeg da. Bodde der i 2 år når jeg var liten
Jo det skal dere kunne gjøre så lenge det er en normal bil, og dere kan å kjøre med campingvogn:) dere kan også kjøre andre veien rundt så dere kun kjører nedover om dere er redd for å kjøre opp:) mange campingbiler der hvert år :) Molde er grei den, men ikke så mye å se :) Ta dere en dag på bading og spa i Geiranger, Hotell Union! Uforglemmelig :D
 
Hadde egentlig tenkt oss en tur til Syden, Kroatia for eksempel, men bestemte oss for å droppe det... Planen var å reise nå til helga da jeg har tidlig ferie for en gangs skyld, men det fristet lite med sydentur nå når jeg stort sett er kvalm/småkvalm hele tiden:/ Pluss vi skulle hatt med oss lille trollet på 17mnd og mannen var skeptisk til å fly med henne;-) Vurderer Dyreparken (så lenge jeg får hotellfrokost er jeg fornøyd), lille trollet er veldig glad i dyr, så hun hadde nok kost seg mer der vil jeg tro:) Tar kanskje en sydentur o.l. seinere i år, håper jeg har lov til å fly så seint som i høstferien:)
 
Skal til Østersund når barna er ferdig med å være hos fedrene sine for sommeren :) leie hytte og bare kose oss ei lita uke :) gleder meg !
 
Back
Topp