Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 mnd hos svigers i sør Sverigedet gjør vi hver sommer
![]()
Hvor i Sverige da?Vi skal til svigers i sydsverige![]()
Hvor i Sverige??
Vi hører også til i blekinge, nærmere bestemt i karlskronaJeg glemte å sitere :-D Vi hører til til Blekinge, hva med dere?![]()
post: 19175584 skrev:Vi hører også til i blekinge, nærmere bestemt i karlskronanydelig sommerparadis
![]()
Vi har også slekt i ronneby og i tvingVi har også slekt i ronneby og i tvingså morsomt! Vi har to jenter på 4 og 2,5 år
gleder oss masse til nr 3
dere da?
Vi har også slekt i ronneby og i tvingså morsomt! Vi har to jenter på 4 og 2,5 år
gleder oss masse til nr 3
dere da?
Ja de svorsker en delVi har ingen fra før, så jeg er veldig spent på hvordan mini kommer til å snakke med tanke på at pappa er svensk og skarrerSvorsker deres? Jeg stortrives hos svigers, men jeg syntes at det er veldig frustrerende og dumt at det er så laaangt unna. Vi bruker 10timer på å kjøre, så jeg gruer meg alltid til turen. Det blir vel ikke bedre nå som man skal sitte gravid i bil i tillegg. Jeg syntes at dette var så gøy, jeg har aldri møtt noen som vet hvor Blekinge er engang!
![]()
Kanskje gubbene våre kjenner hverandre til og medJa de svorsker en deletter 1 mnd i karlskrona på sommeren snakker de svensk, veldig morsomt i grunn
så spennende med nr 1
vi tar fly, kjørte i fjor med knoll og tott i baksetet( gikk veldig bra, men er godt å komme fort frem) Hehe! Ja jeg vet! Ingen som vet hvor blekinge ligger
dette var gøy! Verden er ikke stor
![]()