Felles skravletråd høsten 2018

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Kihera, 9 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Jeg gir deg konkurranse der tror jeg. Lykke til <3

2. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Haha, godt å være sammen om elendigheten :D

3. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

1,6 kg opp :arghh:
    Elendig men forventet.

*holder av plass på wildcard*

4. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Positivt overrasket i dag:) tror kroppen min holder på det meste på onsdager, for snik veiingen den dagen samsvarer aldri med vekt på fredager.

• Liker Liker x 1
  5. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Denne gangen har, mot normalt, flere faktisk holdt ut på wildcard!

• Liker Liker x 1
  6. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Opp 300 gram. Nesten hele forrige ukes vektnedgang det, så er vel væskebalansen. :hilarious:

7. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Resultat lista har nå kommet :)

8. XuperB Forumet er livet Himmelbarn Julegavene 2019 Junilykke2018 Januarlykke 2020

Så godt vi er flere i oppgangsbåten. Jeg skal prøve å stramme inn neste uke. :p

9. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Vil dere ha utfordring? :D

• Enig Enig x 1
  10. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Kan vi fra Wildcard også bli med??

11. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Så klart:D det synes jeg, det skal jo bare være for å motivere oss!

12. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Takk :) Blir gjerne med. Trenger litt mer motivasjon til å gå ned, her har jeg bare gått opp.

• Liker Liker x 1
  13. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Snop fri uke og farsdag første dag - nei, gikk ikke det:p man kan jo ikke takke nei til dessert.

14. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Enig!
    SUkk :)

15. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Skikkelig dårlig uke, +1,3:( ikke kommet meg på trening eller på trilletur en eneste gang. Og starten på uka ble skikkelig dårlig med tanke på mat og snop også. Så skikkelig glad for den immuniteten:angelic:

16. Avocado Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Assistert-jentene Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Opp i vekt her og... for andre uken på rad :banghead:
    Men nå er endelig formen tilbake og da er det game on igjen! :smiley-angry007

17. LeneSvima Forumet er livet Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018 Januarlykke 2016

Det er så nedtur:(
    Håper på ei god uke, neste uke :)

• Enig Enig x 1
  18. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Opp her også, mest trolig pga salt kveldsmat i går kveld egentlig.

Orker rett og slett ikke bry meg. Wildcard, skal oppdatere, men helt klar over at jeg reelt ikke har noe i krigen å gjøre, jeg står ca stille.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  19. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

:Heartred

20. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Ned i vekt denne uka men veier mer enn ved starten av krigen. Vet hvor jeg feiler men det er så tungt og frustrerende.

Del denne siden