Felles skravletråd høsten 2018

Blææ for en uke... :(
Syk unge, så syk selv, masse godterispising fordi jeg syns synd på meg selv og lite eller ingen trening/mosjon.
Jauda, jeg ryker nok i morgen :banghead:

Jeg gir deg konkurranse der tror jeg. Lykke til <3
 
1,6 kg opp :arghh:
Elendig men forventet.

*holder av plass på wildcard*
 
Positivt overrasket i dag:) tror kroppen min holder på det meste på onsdager, for snik veiingen den dagen samsvarer aldri med vekt på fredager.
 
Opp 300 gram. Nesten hele forrige ukes vektnedgang det, så er vel væskebalansen. :hilarious:
 
Resultat lista har nå kommet :)
 
Så godt vi er flere i oppgangsbåten. Jeg skal prøve å stramme inn neste uke. :p
 
Så klart:D det synes jeg, det skal jo bare være for å motivere oss!
Takk :) Blir gjerne med. Trenger litt mer motivasjon til å gå ned, her har jeg bare gått opp.
 
Snop fri uke og farsdag første dag - nei, gikk ikke det:p man kan jo ikke takke nei til dessert.
 
Skikkelig dårlig uke, +1,3:( ikke kommet meg på trening eller på trilletur en eneste gang. Og starten på uka ble skikkelig dårlig med tanke på mat og snop også. Så skikkelig glad for den immuniteten:angelic:
 
Skikkelig dårlig uke, +1,3:( ikke kommet meg på trening eller på trilletur en eneste gang. Og starten på uka ble skikkelig dårlig med tanke på mat og snop også. Så skikkelig glad for den immuniteten:angelic:
Opp i vekt her og... for andre uken på rad :banghead:
Men nå er endelig formen tilbake og da er det game on igjen! :smiley-angry007
 
Opp her også, mest trolig pga salt kveldsmat i går kveld egentlig.

Orker rett og slett ikke bry meg. Wildcard, skal oppdatere, men helt klar over at jeg reelt ikke har noe i krigen å gjøre, jeg står ca stille.
 
Opp her også, mest trolig pga salt kveldsmat i går kveld egentlig.

Orker rett og slett ikke bry meg. Wildcard, skal oppdatere, men helt klar over at jeg reelt ikke har noe i krigen å gjøre, jeg står ca stille.
:Heartred
 
Ned i vekt denne uka men veier mer enn ved starten av krigen. Vet hvor jeg feiler men det er så tungt og frustrerende.
 
Back
Topp