Felles skravletråd høsten 2018

Sprøyter behøver ikke bety vektøkning, men for noen blir det slik dessverre. Kroppen kan holde på litt vann. Prøv å begrens saltet i hvert fall.
Jeg holdt meg på sprøytene :)

Lykke til! :D
Tusen takk :)
Ja henger med her og ser hva som skjer, bare hørt flere andre på assistert gikk opp 2-3kg.
 
Som jeg var redd for har jeg gått opp i vekt pga sprøytene. Ser gravid ut på de, konstant oppblåst mage. Så forsvinner nok idag, så ville bare si lykke til alle sammen. Jeg selv skal på min første UL idag så ganske happy over det :)
 
Som jeg var redd for har jeg gått opp i vekt pga sprøytene. Ser gravid ut på de, konstant oppblåst mage. Så forsvinner nok idag, så ville bare si lykke til alle sammen. Jeg selv skal på min første UL idag så ganske happy over det :)
Lykke til med folikkelsjekk. Håper du er klar for snarlig uttak :)
 
Lykke til med folikkelsjekk. Håper du er klar for snarlig uttak :)
Jo takk :) som du sikker har sett har jeg ikke hatt på fitbiten på en stund. Fikk plutselig et utslett av den.....så litt usikker på hvordan jeg skal løse det

Blir nok uttak neste uke :)
 
Jo takk :) som du sikker har sett har jeg ikke hatt på fitbiten på en stund. Fikk plutselig et utslett av den.....så litt usikker på hvordan jeg skal løse det

Blir nok uttak neste uke :)

Har du prøvd å ha den på den andre armen en stund? Lykke til med uttak :)
 
Har du prøvd å ha den på den andre armen en stund? Lykke til med uttak :)
Nei ikke testet det ut...men nå googlet jeg utslett og fitbit og så det tydeligvis var et problem hos flere pga nikkel. Og ja har nikkelallergi. Sendte nettopp melding til fitbit på facebook så får se hva de sier. Sykt irriterende for liker klokken veldig godt.

Og tusen takk :)
 
Nei ikke testet det ut...men nå googlet jeg utslett og fitbit og så det tydeligvis var et problem hos flere pga nikkel. Og ja har nikkelallergi. Sendte nettopp melding til fitbit på facebook så får se hva de sier. Sykt irriterende for liker klokken veldig godt.

Og tusen takk :)

Hvilken fitbit har du? På charge 2 kan man jo bytte ut reima, så kanskje du kan finne en reim uten nikkel. Om du har den da :)
 
Da er resultatet blitt lagt ut :)
 
Back
Topp