Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Emmaljunga edge duo <3Hvilken vogn har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emmaljunga edge duo <3Hvilken vogn har du?
Emmaljunga edge duo <3
Støtte opp med pute eller no ved å legge det på den ryggen?Kan løfte ryggen i bagen bittelitt, men ikke nok for den snuppa her dessverre. Har Simo Kombi![]()
Støtte opp med pute eller no ved å legge det på den ryggen?
Når er termin?Jeg vil føøøøde! Send meg litt fødestøv a, jenter!![]()
Jeg vil føøøøde! Send meg litt fødestøv a, jenter!![]()
Sender litt jeg og! Eller masse da..Jeg vil føøøøde! Send meg litt fødestøv a, jenter!![]()
Når er termin?![]()
Sender masse!!!!
Om 20 dager, altså 11 sept. Er så leiSender litt jeg og! Eller masse da..Når har du termin?
![]()
Det er jo ikke lenge til daOm 20 dager, altså 11 sept. Er så leifødte storesøster 38+2 og har på følelsen at jeg føder før denne gangen og. Meen jr skal vel være vrang og jeg ender vel opp med å settes i gang på Max overtid
fnis.. Hatt så mye vonde kynnere, maserier og det ene og det andre i det siste at jeg er mektig lei
![]()
Nei, gleder meg så ufattelig til å møte lillegutt og til å få tilbake kroppen min! Er så lei av alle plageneDet er jo ikke lenge til da![]()
Krysser fingrene for degNei, gleder meg så ufattelig til å møte lillegutt og til å få tilbake kroppen min! Er så lei av alle plagene![]()
Har sett for meg at jeg føder den 23, så da har han å komme i morgenhaha
Takk takkKrysser fingrene for deg![]()
Du får springe trapperTakk takk![]()
Har lite tro på at det hjelperDu får springe trapper
Om 20 dager, altså 11 sept. Er så leifødte storesøster 38+2 og har på følelsen at jeg føder før denne gangen og. Meen jr skal vel være vrang og jeg ender vel opp med å settes i gang på Max overtid
fnis.. Hatt så mye vonde kynnere, maserier og det ene og det andre i det siste at jeg er mektig lei
![]()
Var permisjonen akkurat begynt da?Storesøster her er født 3 uker før og forventa at lillesøster skulle bli d og. Hun kom før termin da. 2 dager før![]()
Var permisjonen akkurat begynt da?![]()
Må være litt kjipt. Endelig kan jeg slappe av litt. Nei vent jeg kan ikke. Jeg er i fødsel xD HeheMener hun ble født omtrent når permisjonen starta ja![]()