Felles skravle 2015

Krysser fingra for det! Måtte tvinge samboeren til sengs i kveld :p "åh... La oss få det overstått"... Min romantiske samboer :p hahaha

Du får han vertfall til sengs :p siste mnd her var det null sex. Fordi jeg var for gravid :p han følte han "poket" babyen :-D mannfolk altså. Hehe
 
Ser den da ! Jeg syntes det var ekkelt på slutten

Hadde ikke store behova for sex da jeg heller for å si det slik. Ble jo helt ødelagt i kroppen hver gang på slutten før det ble stopp. Bekkenløsning å sex passet ikke i lag. Ikke for meg vertfall :)
 
Krysser fingra for det! Måtte tvinge samboeren til sengs i kveld :p "åh... La oss få det overstått"... Min romantiske samboer :p hahaha
Du får han vertfall til sengs :p siste mnd her var det null sex. Fordi jeg var for gravid :p han følte han "poket" babyen :-D mannfolk altså. Hehe

Som jeg skulle skrevet det selv :eek:
Min og nektet:(
 
Du får han vertfall til sengs :p siste mnd her var det null sex. Fordi jeg var for gravid :p han følte han "poket" babyen :-D mannfolk altså. Hehe
Joda, men om det er noe særlig behagelig for noen av oss? Ikke akkurat :p

Her føler han heldigvis ikke at han poker ungen, men tviler på om jeg får med han på noe mer fremover.. Tror ikke jeg orker selv en gang :p
 
Hadde ikke store behova for sex da jeg heller for å si det slik. Ble jo helt ødelagt i kroppen hver gang på slutten før det ble stopp. Bekkenløsning å sex passet ikke i lag. Ikke for meg vertfall :)
Nei det gjør ikke det !
Var vondt på slutten for meg
 
Får oppdatere her inne og da, om det fortsatt er noen her :p

Lillebror ble født i rakettfart i går kveld. 3344 gr og 50 cm lang <3 han fikk plutselig veldig dårlig tid og gikk fra 4-5 cm til full åpning på noen få rier. Ut kom han helt perfekt <3 såå deilig å ha ruget han ferdig, nå skal han nytes på utsiden <3
 
Back
Topp