Felles skravle 2015

Når er termin?:D
Sender masse!!!!
Sender litt jeg og! Eller masse da.. :D Når har du termin? :)
Om 20 dager, altså 11 sept. Er så lei :p fødte storesøster 38+2 og har på følelsen at jeg føder før denne gangen og. Meen jr skal vel være vrang og jeg ender vel opp med å settes i gang på Max overtid :p fnis.. Hatt så mye vonde kynnere, maserier og det ene og det andre i det siste at jeg er mektig lei :p
 
Om 20 dager, altså 11 sept. Er så lei :p fødte storesøster 38+2 og har på følelsen at jeg føder før denne gangen og. Meen jr skal vel være vrang og jeg ender vel opp med å settes i gang på Max overtid :p fnis.. Hatt så mye vonde kynnere, maserier og det ene og det andre i det siste at jeg er mektig lei :p
Det er jo ikke lenge til da:D
 
Om 20 dager, altså 11 sept. Er så lei :p fødte storesøster 38+2 og har på følelsen at jeg føder før denne gangen og. Meen jr skal vel være vrang og jeg ender vel opp med å settes i gang på Max overtid :p fnis.. Hatt så mye vonde kynnere, maserier og det ene og det andre i det siste at jeg er mektig lei :p

Storesøster her er født 3 uker før og forventa at lillesøster skulle bli d og. Hun kom før termin da. 2 dager før :p
 
Mener hun ble født omtrent når permisjonen starta ja :p
Må være litt kjipt. Endelig kan jeg slappe av litt. Nei vent jeg kan ikke. Jeg er i fødsel xD Hehe
 
Back
Topp