Felles skravle 2015

Hallo 2015-damer!

Hva skjer med dere for tiden?

Her har jeg akkurat bestilt ny bilstol til snuppa, måtte utnytte 25% rabatt hos babyshop.
 
Hei!:) hvordan er det og bruke sovemedisin under svangerskapet? Legen min sa det fikk bra, men jeg får så utrolig dårlig samvittighet når jeg gjør det. Er det noen her som vet noe om det? Jeg vet ingenting, snakker bare med legen. :(
 
Hei!:) hvordan er det og bruke sovemedisin under svangerskapet? Legen min sa det fikk bra, men jeg får så utrolig dårlig samvittighet når jeg gjør det. Er det noen her som vet noe om det? Jeg vet ingenting, snakker bare med legen. :(

Har du sjekka medisinen på felleskatalogen?
 
Ja, har lest der, men det står ikke noe spesifikk om det. Lurer bare på hvordan innvirkning det har for barnet... Og når jeg spørr de som jobber på apoteket så sier dem bare at jeg skal gjøre som legen sier.:(
 
Har vært på ultralyd og alt er helt normalt❤️ jeg skal prøve og slutte selvom det er veldig vanskelig for meg, jeg har veldig søvnproblemer desverre! Takk for svar
 
Har vært på ultralyd og alt er helt normalt❤️ jeg skal prøve og slutte selvom det er veldig vanskelig for meg, jeg har veldig søvnproblemer desverre! Takk for svar

Mulig legen har tatt en vurdering på hva som er mest skadelig for barnet også? Dine søvnproblemer eller medisinen du bruker?
 
Kan være søvnproblemene, jeg blir veldig deprimert når jeg ikke får søvn og fungerer absolutt ikke i hverdagen! Men alt for barnet mitt, så hvis flere ikke synes jeg ikke skal gjøre det så burde jeg slutte
 
Kan være søvnproblemene, jeg blir veldig deprimert når jeg ikke får søvn og fungerer absolutt ikke i hverdagen! Men alt for barnet mitt, så hvis flere ikke synes jeg ikke skal gjøre det så burde jeg slutte

Jeg syns at du skal høre på legen din, ikke en gjeng synsere som vi i grunn er.

Vi vet ikke hvilken medisin du går på, vi vet ikke hvordan søvnproblemene dine er, og vi vet ikke hvilke vurderinger legen din har gjort!
 
Back
Topp