Felles skravle 2015

nå er jeg 18+3 etter terminen de satt på oul´en igår, jeg går bare ikke det til å stemme med når vi hadde sex liksom :p har vært så sikker på terminen 07.09 og da hadde jeg vært 17+6 idag. ikke store forskjellen da men litt.

Huff ja absolutt, jeg er ikke flink i det hele tatt. MÅ skjerpe meg! Har funnet ut det samme selv, jeg hjelper alle som spørr, men får sjeldent hjelp tilbake om vi trenger noe (selv om det ikke er så ofte da, men men) :p

Føler det ofte kan stemme bedre om man blir satt tilbake. Hehe
Men el kan jo kanskje ha vært tidligere da? :) uansett så er det jo ikke kjempemye, så det skal nok gå fint med lille.
På en måte bedre å bli satt frem med tanke på evnt overtid og da, så man ikke går for langt over :)

Skjer ikke så ofte her heller, men merker at det er få som er gira på å passe min hund f.eks, de få gangene vi trenger det. Men nå har jeg fått ordnet spaniaturen heldigvis, siden jeg tok hestene til min søster noen dager:D

Husker det var så digg å ha passert de magiske 12 ukene, og dermed fortelle familie:)

Grattiss med 12 uker:D hurra
Ja kjempe deilig. Familien vet det. De fikk vite det ca uke 7-8

Føler det ofte kan stemme bedre om man blir satt tilbake. Hehe
Men el kan jo kanskje ha vært tidligere da? :) uansett så er det jo ikke kjempemye, så det skal nok gå fint med lille.
På en måte bedre å bli satt frem med tanke på evnt overtid og da, så man ikke går for langt over :)

Skjer ikke så ofte her heller, men merker at det er få som er gira på å passe min hund f.eks, de få gangene vi trenger det. Men nå har jeg fått ordnet spaniaturen heldigvis, siden jeg tok hestene til min søster noen dager:D
ja jeg vet ikke jeg altså :p får stole på de som kan det, mitt første svangerskap, så jeg har jo ikke peiling :p

vi har ikke hatt det problemet egentlig, vi har en liten hund da, blanding mellom dachs og yorkshire terrier. som regel er det mormor og morfar som passer ham, hvis de er hjemme. morfar behandler han jo nesten som sitt eget barnebarn :p ned på alle fire og leke på gulvet osv :p helt komisk :p
men har mange venner som har større hunder og de krever jo mer, slik som søsteren min som har shæfer, den er jo snill og ikke noe galt i det. men den er helt sykt knyttet til henne og freaker ut hver gang hun går :P

God formiddag alle sammen, og god påske :) Ser dere igjen har skravlet flere sider siden sist jeg var innom, merker det er mye som skjer om dagene så det blir lite tid til skravling :/
Igår var vi på oul, og fikk vite at vi venter en liten gutt i september <3 Han var veldig aktiv og lå sammenkrøllet, så fine bilder ble det uheldigvis ikke da :p
Fikk hjulpet søsteren min med litt pakking og flytting inn i ny leilighet, all ære til samboeren min for det var han som tok i. Formen min var på bunn, så jeg var fint lite til hjelp der :/
Fikk også besøk av et vennepar og møtt den nye hunden deres <3 Så igår var det ingen dødtid nei :p hehe :)
Blir nok litt mer flytting idag, men nå er det bare småting igjen i gamle leiligheten deres :)
Gratulerer med gutt! Det er jo bare helt topp :-D

God formiddag. Trøtt.no her. Har besøk av en ekstra hund, og klynking har holdt meg våken mye av natta:( tror jeg kommer til å slokne tidlig i kveld ja..

Noen planer i dag da?
Her har vi malt små påske egg.. snart skal vi montere påske pynten.. En til å ha hjemme. Å en til bestemor og bestefar som vi skal besøke på hytta i morgen :D

Back
Topp