Felles skravle 2015

Huff skjønner godt du er trett da. Her har jeg også kunne tenkt meg å sove, har hodepine. Hatt ei frøken som har vært svært urolig de siste nettene.

Huff da. Er hun syk, eller bare generelt urolig?

Hvordan går det med lille i magen?:)

God formiddag. Trøtt.no her. Har besøk av en ekstra hund, og klynking har holdt meg våken mye av natta:( tror jeg kommer til å slokne tidlig i kveld ja..

Noen planer i dag da?
huff så kjedelig! :/ hvor lenge skal dere passe den? hvis det er i påsken elns, så kanskje det hjelper med at den første natten alltid pleier å være verst? :/ :)

Idag blir det litt flyttehjelp til søsteren min som holder på å flytte, ellers tror jeg vi får besøk av onkelen min og jentungen senere om flyttingen ikke tar for lang tid :)

huff så kjedelig! :/ hvor lenge skal dere passe den? hvis det er i påsken elns, så kanskje det hjelper med at den første natten alltid pleier å være verst? :/ :)

Idag blir det litt flyttehjelp til søsteren min som holder på å flytte, ellers tror jeg vi får besøk av onkelen min og jentungen senere om flyttingen ikke tar for lang tid :)

Bare til i morgen heldigvis, så det hjelper å se frem til det. Hehe.
De ligger og sover nå da, men jeg må rydde før jeg kan slappe av:p hehe
Min er jo ikke vant med å ligge i senga vår hele natta heller da, så han blir nok litt urolig av det og.

Flinke dere er som hjelper til med flytting da:)

Oppdatering kl 10:41

2. Sara 217
4. Lady_Z 135
5. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 131

6. Hope91 121
7. Mirell 121
8. Lilleblomst_15 119

11. lizzed 90
13. Babydilla123 71
16. Beckymams 63
17. Kengu 62
27. m&m mini 32
38. ALN89 21
41. EJ 18
54. Fiona84 15

X. HemmeligG
X. olivia90
X. Jump

Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.
I tillegg blir det trukket en Flexi Crib blant alle på topp 100.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Jeg har fallt ut :o

Bare til i morgen heldigvis, så det hjelper å se frem til det. Hehe.
De ligger og sover nå da, men jeg må rydde før jeg kan slappe av:p hehe
Min er jo ikke vant med å ligge i senga vår hele natta heller da, så han blir nok litt urolig av det og.

Flinke dere er som hjelper til med flytting da:)
det blir herlig å få levert den hjem igjen imorgen da :D ;) jeg greier aldri å si nei til å passe andre hunder, så her har det blitt mange slike netter :p huff :p
takk :) ja må jo hjelpe til når vi kan :)

Vet du hva dere får da? :) blir noe husarbeid her og siden mannen får besøk i kveld, og han har ikke rydda mens jeg var på "ferie", og nå er han i skauen og hogger ved:p

Er 25 uker i dag :D yohoo♡

Hvordan går det men mini?
Mini var 1mnd i går og har det bare bra:) akkurat nå sover hun i babyredet sitt:)

Hurra for 25 uker :D nermer seeeg :)

Vi får pinnekjøtt<3

Forskjellige raser da??

Ja, er en amerikansk cocker spaniel (den vi har på besøk), og vår er en liteb blanding. Halve størrelsen.

De har vært mye sammen siden cocker spanielen var bitte liten, men han er så syyykt bortskjemt og har blitt veldig sjefete. Og da rygger min unna (og skjønner ikke at han egentlig bare kunne ha bjeffet litt for å skremme han andre:p )

det blir herlig å få levert den hjem igjen imorgen da :D ;) jeg greier aldri å si nei til å passe andre hunder, så her har det blitt mange slike netter :p huff :p
takk :) ja må jo hjelpe til når vi kan :)

Vanskelig å si nei ja. Skjer ikke så ofte da heldigvis. Men nå har jeg jo vært hos søstra mi og passet hester og en hund fra søndag til onsdag, og så rett hjem til dette fordi mannen ikke klarer å si nei heller:p hehe

Fra oppdateringen? :p jeg er ikke der (ikke på appen iallefall)
her fra dataen er du på 8. plass med 119 innlegg :) hvis jeg ikke skjegler helt da, kopierer toppen:
2. Sara 217
4. Lady_Z 135
5. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 131

6. Hope91 121
7. Mirell 121
8. Lilleblomst_15 119

Mini var 1mnd i går og har det bare bra:) akkurat nå sover hun i babyredet sitt:)

Hurra for 25 uker :D nermer seeeg :)

Vi får pinnekjøtt<3

Gleder meg til å nyte synet av min lille:D

Går fremover nå ja♡ og magen vokser:D

Vanskelig å si nei ja. Skjer ikke så ofte da heldigvis. Men nå har jeg jo vært hos søstra mi og passet hester og en hund fra søndag til onsdag, og så rett hjem til dette fordi mannen ikke klarer å si nei heller:p hehe
haha her er det samboer som greier å si nei, men ikke meg :P må absolutt bli flinkere å si nei til ting altså :p
blir deilig imorgen da, når det blir rolig igjen <3
jeg greide forresten å si nei forrige gang til en kompis av samboeren som ville vi skulle ha hunden hans (som jeg har mast om at han må ta med på besøk, men aldri møtt..) i en hel uke (!) ville jo ikke det når jeg ikke vet hvordan den går sammen med vår, og itillegg så var det midt i spyperioden min så jeg var jo absolutt ikke i form til å gå tur med 2stk :p
kunne jo ikke si det, for ingen viste det jo da. men virket som han ble sur, samma det, får bare være :p

Back
Topp