Mmmm fløtegratinerte poteter er godt. Og aaaaaalt for lenge siden jeg har spist!
Egentlig er det jo ganske fort gjort å lage.Lammelår med fløtepoteter skal vi ha i morgen. Gleder meg!![]()
Men deilig å komme til duk og dekket bord også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmm fløtegratinerte poteter er godt. Og aaaaaalt for lenge siden jeg har spist!
Egentlig er det jo ganske fort gjort å lage.Lammelår med fløtepoteter skal vi ha i morgen. Gleder meg!![]()
deilig da! Jeg sitter fortsatt i sofaen og venter på at energien skal komme krypende... Er flere ting jeg hadde tenkt å ta fatt på i dag!Da var det gjort og jeg overlevdeda er jeg klar for svømmehallen
![]()
Jeg overlevdeHaha, shaving er tiltak og risikosportLykke til!
![]()
Skulle hatt en liten dose energi jeg ogdeilig da! Jeg sitter fortsatt i sofaen og venter på at energien skal komme krypende... Er flere ting jeg hadde tenkt å ta fatt på i dag!
I svømmehallen hadde jeg bare lagt meg på ryggen å liggi der som en duppSkulle hatt en liten dose energi jeg ogtil å bruke i svømmehallen...
Elsker å komme til duk og dekket bordEgentlig er det jo ganske fort gjort å lage.
Men deilig å komme til duk og dekket bord også![]()
Jepp!! :-DOg fløtepoteter til![]()
Middag hos mamma og pappa. Ellers litt husarbeidGod formiddag. Trøtt.no her. Har besøk av en ekstra hund, og klynking har holdt meg våken mye av nattatror jeg kommer til å slokne tidlig i kveld ja..
Noen planer i dag da?
Oida... Så kjedeligGod formiddag. Trøtt.no her. Har besøk av en ekstra hund, og klynking har holdt meg våken mye av nattatror jeg kommer til å slokne tidlig i kveld ja..
Noen planer i dag da?
Middag hos mine foreldre. PinnekjøttGod damer. Her er jeg I full gang på jobb. Heldigvis snart lunsj, timene har gått fort. Hva er deres planer I dag? Her skal vi ute på hytten og ligge til I morgen. Da må jeg hjem igjen slik at jeg kommer meg på jobb på lørdag. Får se om mannen og frøkena blir igjen eller om de blir med hjem
Huff skjønner godt du er trett da. Her har jeg også kunne tenkt meg å sove, har hodepine. Hatt ei frøken som har vært svært urolig de siste nettene.God formiddag. Trøtt.no her. Har besøk av en ekstra hund, og klynking har holdt meg våken mye av nattatror jeg kommer til å slokne tidlig i kveld ja..
Noen planer i dag da?
Middag hos mamma og pappa. Ellers litt husarbeid
Hvor langt er du på vei nå?![]()
I dag blir det noe som enklest kan beskrives som norsk "paella".Middag hos mine foreldre. Pinnekjøttskal dere ha "påskeniddag" i dag?
![]()
huff her må jeg skjerpe meg ser jegOppdatering kl 10:41
2. Sara 217
4. Lady_Z 135
5. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 131
6. Hope91 121
7. Mirell 121
8. Lilleblomst_15 119
11. lizzed 90
13. Babydilla123 71
16. Beckymams 63
17. Kengu 62
27. m&m mini 32
38. ALN89 21
41. EJ 18
54. Fiona84 15
X. HemmeligG
X. olivia90
X. Jump
Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.
I tillegg blir det trukket en Flexi Crib blant alle på topp 100.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/
NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Oida... Så kjedelighvor lenge skal du passe den da?
åh det hørtes kjempe godt ut! bruker dere vanlig ris eller en annen type?I dag blir det noe som enklest kan beskrives som norsk "paella".
Løk, sei, erter og ris i en stor panne.
Overraskende godt, og barna elsker det![]()