Felles skravle 2015

Da var det gjort og jeg overlevde :p da er jeg klar for svømmehallen ;)
deilig da! Jeg sitter fortsatt i sofaen og venter på at energien skal komme krypende... Er flere ting jeg hadde tenkt å ta fatt på i dag!

Haha, shaving er tiltak og risikosport :P Lykke til!:P
Jeg overlevde :p takket være en Lady shaver jeg ikke har brukt på lenge :p liker best høvvel egentlig. Men det orker jeg ikke nå!

deilig da! Jeg sitter fortsatt i sofaen og venter på at energien skal komme krypende... Er flere ting jeg hadde tenkt å ta fatt på i dag!
Skulle hatt en liten dose energi jeg og ;) til å bruke i svømmehallen...

God damer. Her er jeg I full gang på jobb. Heldigvis snart lunsj, timene har gått fort. Hva er deres planer I dag? Her skal vi ute på hytten og ligge til I morgen. Da må jeg hjem igjen slik at jeg kommer meg på jobb på lørdag. Får se om mannen og frøkena blir igjen eller om de blir med hjem

God formiddag. Trøtt.no her. Har besøk av en ekstra hund, og klynking har holdt meg våken mye av natta:( tror jeg kommer til å slokne tidlig i kveld ja..

Noen planer i dag da?

God formiddag. Trøtt.no her. Har besøk av en ekstra hund, og klynking har holdt meg våken mye av natta:( tror jeg kommer til å slokne tidlig i kveld ja..

Noen planer i dag da?
Oida... Så kjedelig :( hvor lenge skal du passe den da?

God damer. Her er jeg I full gang på jobb. Heldigvis snart lunsj, timene har gått fort. Hva er deres planer I dag? Her skal vi ute på hytten og ligge til I morgen. Da må jeg hjem igjen slik at jeg kommer meg på jobb på lørdag. Får se om mannen og frøkena blir igjen eller om de blir med hjem
Middag hos mine foreldre. Pinnekjøtt:) skal dere ha "påskeniddag" i dag?:)

Noen planer i dag da?
Huff skjønner godt du er trett da. Her har jeg også kunne tenkt meg å sove, har hodepine. Hatt ei frøken som har vært svært urolig de siste nettene.

Oppdatering kl 10:41

2. Sara 217
4. Lady_Z 135
5. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 131

6. Hope91 121
7. Mirell 121
8. Lilleblomst_15 119

11. lizzed 90
13. Babydilla123 71
16. Beckymams 63
17. Kengu 62
27. m&m mini 32
38. ALN89 21
41. EJ 18
54. Fiona84 15

X. HemmeligG
X. olivia90
X. Jump

Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.
I tillegg blir det trukket en Flexi Crib blant alle på topp 100.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.

Middag hos mamma og pappa. Ellers litt husarbeid :)

Hvor langt er du på vei nå?:D

Vet du hva dere får da? :) blir noe husarbeid her og siden mannen får besøk i kveld, og han har ikke rydda mens jeg var på "ferie", og nå er han i skauen og hogger ved:p

Er 25 uker i dag :D yohoo♡

Hvordan går det men mini?

God formiddag alle sammen, og god påske :) Ser dere igjen har skravlet flere sider siden sist jeg var innom, merker det er mye som skjer om dagene så det blir lite tid til skravling :/
Igår var vi på oul, og fikk vite at vi venter en liten gutt i september <3 Han var veldig aktiv og lå sammenkrøllet, så fine bilder ble det uheldigvis ikke da :p
Fikk hjulpet søsteren min med litt pakking og flytting inn i ny leilighet, all ære til samboeren min for det var han som tok i. Formen min var på bunn, så jeg var fint lite til hjelp der :/
Fikk også besøk av et vennepar og møtt den nye hunden deres <3 Så igår var det ingen dødtid nei :p hehe :)
Blir nok litt mer flytting idag, men nå er det bare småting igjen i gamle leiligheten deres :)

Oppdatering kl 10:41

2. Sara 217
4. Lady_Z 135
5. Musemor med to gutter og ei jente midt i mellom 131

6. Hope91 121
7. Mirell 121
8. Lilleblomst_15 119

11. lizzed 90
13. Babydilla123 71
16. Beckymams 63
17. Kengu 62
27. m&m mini 32
38. ALN89 21
41. EJ 18
54. Fiona84 15

X. HemmeligG
X. olivia90
X. Jump

Mange fine premier på topp 100 denne gangen.
De som ligger på plassen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 17, 28, 33 og 37 når måneden er over vil få premie.
Disse plassene er markert med tykk skrift i listen over.
I tillegg blir det trukket en Flexi Crib blant alle på topp 100.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-april.1747359/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
huff her må jeg skjerpe meg ser jeg :p :)

Oida... Så kjedelig :( hvor lenge skal du passe den da?

Heldigvis bare til i morgen:D
Min som klynker mest da. Han trives ikke sammen med "fetteren" sin for lenge. Litt småredd:(

Back
Topp