Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Sett opp hver deres liste med favorittnavn og se om ett navn er fellestusen takknei det er kjempe vanskelig :O!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sett opp hver deres liste med favorittnavn og se om ett navn er fellestusen takknei det er kjempe vanskelig :O!
nå er jeg 18+3 etter terminen de satt på oul´en igår, jeg går bare ikke det til å stemme med når vi hadde sex liksomhar vært så sikker på terminen 07.09 og da hadde jeg vært 17+6 idag. ikke store forskjellen da men litt.
Huff ja absolutt, jeg er ikke flink i det hele tatt. MÅ skjerpe meg! Har funnet ut det samme selv, jeg hjelper alle som spørr, men får sjeldent hjelp tilbake om vi trenger noe (selv om det ikke er så ofte da, men men)![]()
det var en kjempe god ideSett opp hver deres liste med favorittnavn og se om ett navn er fellesvi gjorde det. Ett navn var felles - det heter hun
![]()
Oppdater oss med resultatet!det var en kjempe god idedet skal testest
!
Ja kjempe deilig. Familien vet det. De fikk vite det ca uke 7-8Husker det var så digg å ha passert de magiske 12 ukene, og dermed fortelle familie
Grattiss med 12 ukerhurra
ja jeg vet ikke jeg altsåFøler det ofte kan stemme bedre om man blir satt tilbake. Hehe
Men el kan jo kanskje ha vært tidligere da?uansett så er det jo ikke kjempemye, så det skal nok gå fint med lille.
På en måte bedre å bli satt frem med tanke på evnt overtid og da, så man ikke går for langt over
Skjer ikke så ofte her heller, men merker at det er få som er gira på å passe min hund f.eks, de få gangene vi trenger det. Men nå har jeg fått ordnet spaniaturen heldigvis, siden jeg tok hestene til min søster noen dager![]()
det skal jegOppdater oss med resultatet!
Vi er i allefall veldig godt fornøyd med resultatet![]()
Turte ikke før etter 12 uker og priv ul. Siden jeg testet positivt under en mnd etter SA i uke 8 :/Ja kjempe deilig. Familien vet det. De fikk vite det ca uke 7-8
Det er helt santdet skal jegheldigvis har vi god tid enda til å tenke og diskutere
![]()
Her slapp vi heldgvis å gjøre detOppdater oss med resultatet!
Vi er i allefall veldig godt fornøyd med resultatet![]()
hehe trenger nok den tiden vi har tenker jeg, han er ikke så "frampå" når det gjelder å diskutere navn.. han har bare utsatt detDet er helt sant![]()
Hadde bare en god følelse.Turte ikke før etter 12 uker og priv ul. Siden jeg testet positivt under en mnd etter SA i uke 8 :/
Gratulerer med gutt! Det er jo bare helt topp :-DGod formiddag alle sammen, og god påskeSer dere igjen har skravlet flere sider siden sist jeg var innom, merker det er mye som skjer om dagene så det blir lite tid til skravling :/
Igår var vi på oul, og fikk vite at vi venter en liten gutt i september <3 Han var veldig aktiv og lå sammenkrøllet, så fine bilder ble det uheldigvis ikke da![]()
Fikk hjulpet søsteren min med litt pakking og flytting inn i ny leilighet, all ære til samboeren min for det var han som tok i. Formen min var på bunn, så jeg var fint lite til hjelp der :/
Fikk også besøk av et vennepar og møtt den nye hunden deres <3 Så igår var det ingen dødtid neihehe
Blir nok litt mer flytting idag, men nå er det bare småting igjen i gamle leiligheten deres![]()
tusen takkGratulerer med gutt! Det er jo bare helt topp :-D
Er vel noe som skjer med bold skrift innimellom.. at man detter ut på app
Tror vi først bestemte oss en uke før han komHer slapp vi heldgvis å gjøre det![]()
Jepp det blir bra! :-Dtusen takkja gleder oss kjempe mye <3 Nå må vi bare finne navn og planlegge gutterommet
![]()
![]()
Gratulerer så mye med frisk gutt i magentusen takkja gleder oss kjempe mye <3 Nå må vi bare finne navn og planlegge gutterommet
![]()
![]()
Her har vi malt små påske egg.. snart skal vi montere påske pynten.. En til å ha hjemme. Å en til bestemor og bestefar som vi skal besøke på hytta i morgenGod formiddag. Trøtt.no her. Har besøk av en ekstra hund, og klynking har holdt meg våken mye av nattatror jeg kommer til å slokne tidlig i kveld ja..
Noen planer i dag da?