Tusen takkGratulerer så mye med frisk gutt i magen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye med frisk gutt i magen![]()
Sitter å ser på say yes to the dress, må snart finne meg noe matHva gjør dere da jenter? Har mest lyst il å sove jeg da![]()
hehe sitter å tenker litt på den honningmelonen jeg kjøpte i går... trenger litt energi.Sitter å ser på say yes to the dress, må snart finne meg noe mat![]()
Hehe go for ithehe sitter å tenker litt på den honningmelonen jeg kjøpte i går... trenger litt energi.![]()
Kunne jeg også tenke meg.Hva gjør dere da jenter? Har mest lyst il å sove jeg da![]()
Hehe go for it!
![]()
Og lykke til, selvfølgelig, guttenavn er vanskelig..Tusen takk♡
Hahaha akkuratt samme her, huff må bare hoppe i det -.-ja... Men det er så langt inn til kjøkkenet,,, Må jo gå hele 5 meterhahaha
Føler vi er litt i samme båt her! hehehe Jeg har NULL ork!Kunne jeg også tenke meg.
Ligger på sofaen med PC'n og fjernkontrollen til TV'n, samt en liten skål ostepop.
De to eldste og mannen er ute, og U sover i lekegrinden.
Burde sikkert ha flyttet U over i vognen og gått ut selv![]()
Huff ja, må nok en del googling til på slike navnesider. Å så er det å bli enig med samboeren daOg lykke til, selvfølgelig, guttenavn er vanskelig..
huff ja... jeg får vel det da.. æsj!Hahaha akkuratt samme her, huff må bare hoppe i det -.-![]()
off.... får vel velte gravidekroppen ut av sofaen daDette klarer viheia heia
![]()
Gratulerer med lille gutt. Så bra alt sto bra til.jaa, det blir en liten gutt <3 så nå må jeg finne et navn vi begge liker, jeg forelsket med i Mathias i forgårs, men han mente det var et rampeungenavn eller hva jeg kan si og på kvelden så var det greit. Blir sprø av samboeren av og til altsåhaha!
Får veldig lite sammenhengende søvn om nettene, og det tar på.Føler vi er litt i samme båt her! hehehe Jeg har NULL ork!
Vi brukte denneHuff ja, må nok en del googling til på slike navnesider. Å så er det å bli enig med samboeren da![]()
Samme her... våkner flere ganger i løpet av natten.. får liksom ikke akkurat sovnet inn for fultFår veldig lite sammenhengende søvn om nettene, og det tar på.
Får nok timer søvn, men siden det blir så oppstykket blir det lite av denne REM-søvnen, og da blir man sliten
Tusen takk ♡Gratulerer med lille gutt. Så bra alt sto bra til.
flere guttemammaer! wohooo!Tusen takk ♡![]()
Jaaaflere guttemammaer! wohooo!![]()