Felles skravle 2015

Heisann :) her ligger jeg med vond hals på sofaen :( håper det går over, ellers lader jeg opp til husvask :) vurderer vinduene også, siden det er grått, men trur ikke energien strekker til
Uffda! Slapp av og kom deg til hektene igjen! Du har en baby som snart vil ut ;)

Så glad disse negative tankene og følelsene begynner slippe taket. Endelig tenker jeg ikke at jeg angrer på at jeg ville ha barn nå osv. Hardt å innrømme, men lettere når jeg har lest at slike tanker er normalt.
Hadde ikke det sist, da levde jeg på en rosa sky, men vi mistet jo, så tror det er derfor jeg ikke har gledet meg så mye enda, pga redselen for å miste, og det å måtte gå gjennom de følelsene igjen!

*Hardtåinnrømme,godtåfåut*

Så glad disse negative tankene og følelsene begynner slippe taket. Endelig tenker jeg ikke at jeg angrer på at jeg ville ha barn nå osv. Hardt å innrømme, men lettere når jeg har lest at slike tanker er normalt.
Hadde ikke det sist, da levde jeg på en rosa sky, men vi mistet jo, så tror det er derfor jeg ikke har gledet meg så mye enda, pga redselen for å miste, og det å måtte gå gjennom de følelsene igjen!

Så bra de slipper taket da :) nyt det

Jeg turte ikke glede meg før langt uti svangerskapet denne gangen siden det endte i SA sist. Er nok vanlig:)
Det blir nok bedre!:)

Hei jenter! Alt snakket om joggesko igår fikk meg til å se på gsport idag - og jaggu hadde de ett par igjen av joggeskomodellen jeg pleier å kjøpe i nettopp miiiin str..! På 50%!!! Betalte derfor 750,- :-D i tillegg kjøpte jeg verdens beste pappa kopp, no greier til såre brystvorter og hentet stelleveska som var kommet :-D

Hei jenter! Alt snakket om joggesko igår fikk meg til å se på gsport idag - og jaggu hadde de ett par igjen av joggeskomodellen jeg pleier å kjøpe i nettopp miiiin str..! På 50%!!! Betalte derfor 750,- :-D i tillegg kjøpte jeg verdens beste pappa kopp, no greier til såre brystvorter og hentet stelleveska som var kommet :-D
Mye du har fått gjort i dag.
Her har jeg bare fått støvsugd og hatt besøk av svigermor et par timer

Så digg:D var det sånne fargerike asics?

Støvsuging er da mer enn en liten tur på senteret.. burde gjøre det idag jeg også..

Nei, ble fargerike mizuno wave legend (sikkert fjorårets modell)Vis vedlegget 110181
Skal på sentret nå etterpå.
Ungene (med unntak av Ulrik) trenger nye joggesko.

De skoene der har samme farge som mine Asics fra i forfjor....
Spiller vel ikke noen rolle om det er fjor årets modell så lenge de sitter godt

Skal på sentret nå etterpå.
Ungene (med unntak av Ulrik) trenger nye joggesko.

De skoene der har samme farge som mine Asics fra i forfjor....
Spiller vel ikke noen rolle om det er fjor årets modell så lenge de sitter godt
Nei, det er ikke noe jeg bryr meg om for å si det sånn! Likte fargen og prisen - nesten aldri betalt under 1000 kr for joggesko - sjeldent jeg finner den modellen jeg bruker på tilbud!

Heldige deg :) her hadde de ikke noe salg på de skoene jeg vil ha.... Desverre :( men klarte no bruke penger selv om ;)

Back
Topp