Nåmmin! Koselig det daLite livmini er selskapssyk. Får ikke gjort no annet enn å underholde
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nåmmin! Koselig det daLite livmini er selskapssyk. Får ikke gjort no annet enn å underholde
![]()
Ja, det er sant.. akkurat tilbake fra storhandling av mat.. mangler bare fersk rosmarin til lammet..Vet ikke.
Kan hende folk lader opp til ny konkurranse i morgen
Ser ut som om alle som prøver seg her på denne tråden har kommet over, så fult mulig det blir rolig her i kveld.
Itillegg så er det påske..
Her er han utslitt etter å ha vært med på handletur, og vil bare sove.Lite livmini er selskapssyk. Får ikke gjort no annet enn å underholde
![]()
JaNåmmin! Koselig det da![]()
No liv her i kveld da?
Vi spiste hjemmelaget lapskaus idagJadaSkal ut å spise nå. Hva har du spist i kveld?
Her var det kylling og potetbåterJadaSkal ut å spise nå. Hva har du spist i kveld?
Fiskeboller med hvitsaus, gulrøtter og aspargestopper, og poteter....JadaSkal ut å spise nå. Hva har du spist i kveld?
Åååh fiskeboller! NamnamFiskeboller med hvitsaus, gulrøtter og aspargestopper, og poteter....
Potetgull og dipp i kveld
Tenkt lignende flere ganger. Hvordan har vi klart å lage noe så nydeligJeg skjønner det ikke
Hvordan har vi klart å få et så nydelig barn
.....
....
...
..
.
Igjen
Sløving i sofaen her i kveld. Blir nok natt her om ikke lenge..No liv her i kveld da?
Sånn var det her og i dag, jeg måtte spise middag med mini på fangetJamen litt travelt - var så vidt jeg rakk å sluke no middag
![]()
Enig! Rart så forelska man blir i disse små <3Tenkt lignende flere ganger. Hvordan har vi klart å lage noe så nydelig
Høres deilig ut det.. Sofa her også.. stikking og stråling i lyskene idag, så tar det roligSløving i sofaen her i kveld. Blir nok natt her om ikke lenge..![]()
Her har vi en liten en som elsker å ligge i new born settet og følge med mens vi spiser.Sånn var det her og i dag, jeg måtte spise middag med mini på fangetlitt vanskelig når middagen var kjøttsuppe
![]()
Så bra! Gleder meg til å teste mitt!Her har vi en liten en som elsker å ligge i new born settet og følge med mens vi spiser.
Pupp kan vente til etterpå
Samme her. Vi ser film og sløverSløving i sofaen her i kveld. Blir nok natt her om ikke lenge..![]()
Spise med A i fanget ja. Gjort mange gangerSånn var det her og i dag, jeg måtte spise middag med mini på fangetlitt vanskelig når middagen var kjøttsuppe
![]()
Ble ikke tidlig kveld likevel. Tenkte jeg skulle vente til mini våknet så jeg fikk gitt han mat før jeg legger meg, men han sover jo bareSamme her. Vi ser film og sløver![]()