Bruke penger er vel sjeldent noe problem ;-) dumt det ikke var salg, men plutselig... ;-)Heldige degher hadde de ikke noe salg på de skoene jeg vil ha.... Desverre
men klarte no bruke penger selv om
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruke penger er vel sjeldent noe problem ;-) dumt det ikke var salg, men plutselig... ;-)Heldige degher hadde de ikke noe salg på de skoene jeg vil ha.... Desverre
men klarte no bruke penger selv om
![]()
Flink du erDa var husvasken tatt, og jeg er slitennå er det straks middag
her er det pasta carbonara idag
![]()
Hurra for kupp og handling!Hei jenter! Alt snakket om joggesko igår fikk meg til å se på gsport idag - og jaggu hadde de ett par igjen av joggeskomodellen jeg pleier å kjøpe i nettopp miiiin str..! På 50%!!! Betalte derfor 750,- :-D i tillegg kjøpte jeg verdens beste pappa kopp, no greier til såre brystvorter og hentet stelleveska som var kommet :-D
Shopping <3 skulle ønske jeg hadde et kort som aldri ble tomtHurra for kupp og handling!![]()
Jeg også resten av dagenFlink du erher ligger jeg bare på sofaen
![]()
Så flink du erDa var husvasken tatt, og jeg er slitennå er det straks middag
her er det pasta carbonara idag
![]()
Men du hsr da i det minste gjort nooooeJeg også resten av dagen![]()
Så flott da! :-DDa har også barna nye sko.
Itillegg fikk de også nye støvler.
Da kan vår og sommer bare komme..
Hvor har du handlet??Da har også barna nye sko.
Itillegg fikk de også nye støvler.
Da kan vår og sommer bare komme..
På DinSko kjøpte jeg joggeskoene, og XXL kjøpte jeg støvlene.Hvor har du handlet??
Aha! Må ha nye støvler her og. Har bare cherox nå... Vurderer doc boots.På DinSko kjøpte jeg joggeskoene, og XXL kjøpte jeg støvlene.
De hadde de støvlene jeg ønsket til barna på DinSko også, men de var dobbelt så dyre der
Dobbelt så dyrePå DinSko kjøpte jeg joggeskoene, og XXL kjøpte jeg støvlene.
De hadde de støvlene jeg ønsket til barna på DinSko også, men de var dobbelt så dyre der
Elsker Doc Boots, men de er for temperaturer mellom -20 og +5, ikke noe å bruke om sommeren. De blir for varme.Aha! Må ha nye støvler her og. Har bare cherox nå... Vurderer doc boots.
De kostet 399 på DinSko og 199 på XXLDobbelt så dyrebra du sjekket flere plasser
![]()
Lite livNo liv her i kveld da?
Vet ikke.No liv her i kveld da?