Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Her bodde vi sammen etter 2,5uker daEffektive når vi satte i gang. Hehe.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her bodde vi sammen etter 2,5uker daEffektive når vi satte i gang. Hehe.![]()
Nei, det er ikke vits.. da skjer det i alle fall ikkeJeg og fryktelig utålmodig
Men jeg vil liksom ikke gi opp håpet![]()
Får bare fortsette å hinteNei, det er ikke vits.. da skjer det i alle fall ikke
JaOg allerede gift i ett? Heldig. Jeg hinter (og sier det rett ut) titt og ofte. Han svarer hver gang at det er uaktuelt![]()
Næmmen. Er du våken?Jaog forlovet i 3
![]()
Det var jo hvertfall effektivtHer bodde vi sammen etter 2,5uker dahehe. Så samboere like lenge som kjærester ca
![]()
Kjende de kvarandre frå før eller?Hehe jadet kan man si
![]()
Du må bare ikke gi oppFår bare fortsette å hinte![]()
Håper de fire timene går fort for deg!God morgen jenter! 4 timer på jobb i dag så tar jeg påskeferie.hva skal dere i dag?
Deilig! Har sånne svigers jeg også. Når de er på besøk her blir jeg parkert i sofaen. Får ikke lov å gjøre noeHåper de fire timene går fort for deg!
Ingen store planer her. Svigers kom på besøk i går og skal være her i påska. Det betyr at jeg ikke trenger å tenke på handling, matlaging og klesvask, det ordner nemlig svigermor![]()
Tenker å komme meg ut på trilletur, ellers blir vel dagen rolig![]()
God morgen! For ei fin natt jeg og minstemann har hatt. Han har sovet veldig godt, kun to korte pupperunder![]()
Planer for dagen?
God morgen! Her er jeg så stiv og støl etter gårsdagen.. må begynne å tenke litt innkjøp, ellers skal det bli en rolig dag tror jegGod morgen jenter! 4 timer på jobb i dag så tar jeg påskeferie.hva skal dere i dag?
Sånne svigers er topp!Deilig! Har sånne svigers jeg også. Når de er på besøk her blir jeg parkert i sofaen. Får ikke lov å gjøre noe![]()
Hagearbeidet som tok på eller?God morgen! Her er jeg så stiv og støl etter gårsdagen.. må begynne å tenke litt innkjøp, ellers skal det bli en rolig dag tror jeg![]()
Ja.. var nok det.. ;-) Men sambo fikk tatt det siste treet og vi fikk tømt hengern igår, så jeg er veldig fornøyd med at det er gjortHagearbeidet som tok på eller?
Så godt at det er ferdigJa.. var nok det.. ;-) Men sambo fikk tatt det siste treet og vi fikk tømt hengern igår, så jeg er veldig fornøyd med at det er gjort![]()
Ja, veldig deiligSå godt at det er ferdig![]()