Felles skravle 2015

God kveld damer :D planen var egentlig prøve sove her,
Men magen skriker etter mat, nok en gang :p

God morgen! For ei fin natt jeg og minstemann har hatt. Han har sovet veldig godt, kun to korte pupperunder :)

Planer for dagen?

God morgen jenter! 4 timer på jobb i dag så tar jeg påskeferie. ;) hva skal dere i dag?

God morgen jenter! 4 timer på jobb i dag så tar jeg påskeferie. ;) hva skal dere i dag?
Håper de fire timene går fort for deg!

Ingen store planer her. Svigers kom på besøk i går og skal være her i påska. Det betyr at jeg ikke trenger å tenke på handling, matlaging og klesvask, det ordner nemlig svigermor :D
Tenker å komme meg ut på trilletur, ellers blir vel dagen rolig :)

Håper de fire timene går fort for deg!

Ingen store planer her. Svigers kom på besøk i går og skal være her i påska. Det betyr at jeg ikke trenger å tenke på handling, matlaging og klesvask, det ordner nemlig svigermor :D
Tenker å komme meg ut på trilletur, ellers blir vel dagen rolig :)
Deilig! Har sånne svigers jeg også. Når de er på besøk her blir jeg parkert i sofaen. Får ikke lov å gjøre noe :D

God morgen! For ei fin natt jeg og minstemann har hatt. Han har sovet veldig godt, kun to korte pupperunder :)

Planer for dagen?
God morgen! Her er jeg så stiv og støl etter gårsdagen.. må begynne å tenke litt innkjøp, ellers skal det bli en rolig dag tror jeg :-)

Back
Topp