Felles skravle 2015

God morgen alle:D
Her har det vært litt stille pga bursdagsfeiring i helgen, og sliten i går.

Hvordan går det med alle?

God morgen alle:D
Her har det vært litt stille pga bursdagsfeiring i helgen, og sliten i går.

Hvordan går det med alle?
God morgen! Alt bra med deg? Går fint her ;-) holder på å våkne - uungåelig etter at mannen sto opp og reiste på jobb :-P planer for dagen?

God morgen.

Ettet en dag i går uten app og med abstinenser tror jeg at jeg for første gang siden vi starta denne mnd, jeg tror faktisk ikke jeg er ajour!

Jeg gjør jo ikke noe bevisst for å nå 1500, jeg bare skravler...

God morgen! Alt bra med deg? Går fint her ;-) holder på å våkne - uungåelig etter at mannen sto opp og reiste på jobb :-P planer for dagen?

Alt bra her ja. fortsatt sliten etter alt styret med fest i helgen da:p hadde overraskelsesfest for mannen som ble 30:D
Ikke store planene her bortsett fra styremøte i kveld.

Der da? :)

Alt bra her ja. fortsatt sliten etter alt styret med fest i helgen da:p hadde overraskelsesfest for mannen som ble 30:D
Ikke store planene her bortsett fra styremøte i kveld.

Der da? :)
Det skjønner jeg.. utmattet i flere dager etter at vi hadde helgebesøk sist :-P jeg vurderer å reise en tur på jobben på besøk, ellers må jeg vaske litt klær og rydde litt.. besøk imorra kveld, så tenkte å vaske imorra :-)

God morgen.

Her er ting litt motsatt andet pleier.
Istedenfor at en liten tass som vekker en veldig trøtt mor, ligger jeg våken i sengen og lurer på om han har tenkt til å våkne snart.

Det skjønner jeg.. utmattet i flere dager etter at vi hadde helgebesøk sist :-P jeg vurderer å reise en tur på jobben på besøk, ellers må jeg vaske litt klær og rydde litt.. besøk imorra kveld, så tenkte å vaske imorra :-)

Jobb ja...kvier meg for å dra innom jeg:p hehe
Får aldri tlf om hvordan det går e.l heller...

Koselig med besøk, men det tar på formen ja:p haha
Kjenner meg "fyllesyk" enda:o

Jobb ja...kvier meg for å dra innom jeg:p hehe
Får aldri tlf om hvordan det går e.l heller...

Koselig med besøk, men det tar på formen ja:p haha
Kjenner meg "fyllesyk" enda:o
Har ikke vært der siden jeg ble fullt sykemeldt i beg av februar.. lovte jeg skulle komme innom før fødsel, så da tenkte jeg at jeg burde ta en tur før påske.. så idag eller imorra tenkte jeg..

huff så utrolig kjipt, det må jo være noe som tar knekken på dem -.- heldigvis er frøene borte da, så forsvinner de nok ganske snart også *krysser fingrene*
De få jeg har funnet i dag virker halv dau... så de begynner vell å merke mangel på mat ;)

God morgen alle sammen :D hvordan går det idag? Her er formen på bunn som igår -.-
Men det er soool ute ♡ :)

God morgen alle sammen :D hvordan går det idag? Her er formen på bunn som igår -.-
Men det er soool ute ♡ :)
God morgen.. skal stå opp nå så får jeg kjenne på kroppen :-) må ha no frokost i alle fall! :-)

Back
Topp