Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Alt bra med deg? Går fint her ;-) holder på å våkne - uungåelig etter at mannen sto opp og reiste på jobbGod morgen alle
Her har det vært litt stille pga bursdagsfeiring i helgen, og sliten i går.
Hvordan går det med alle?
God morgen! Alt bra med deg? Går fint her ;-) holder på å våkne - uungåelig etter at mannen sto opp og reiste på jobbplaner for dagen?
Det skjønner jeg.. utmattet i flere dager etter at vi hadde helgebesøk sistAlt bra her ja. fortsatt sliten etter alt styret med fest i helgen dahadde overraskelsesfest for mannen som ble 30
Ikke store planene her bortsett fra styremøte i kveld.
Der da?![]()
Hehe.. så søtt! Godt han sover litt bedre nå da!?God morgen.
Her er ting litt motsatt andet pleier.
Istedenfor at en liten tass som vekker en veldig trøtt mor, ligger jeg våken i sengen og lurer på om han har tenkt til å våkne snart.
Det skjønner jeg.. utmattet i flere dager etter at vi hadde helgebesøk sistjeg vurderer å reise en tur på jobben på besøk, ellers må jeg vaske litt klær og rydde litt.. besøk imorra kveld, så tenkte å vaske imorra
![]()
God morgen.
Her er ting litt motsatt andet pleier.
Istedenfor at en liten tass som vekker en veldig trøtt mor, ligger jeg våken i sengen og lurer på om han har tenkt til å våkne snart.
Har ikke vært der siden jeg ble fullt sykemeldt i beg av februar.. lovte jeg skulle komme innom før fødsel, så da tenkte jeg at jeg burde ta en tur før påske.. så idag eller imorra tenkte jeg..Jobb ja...kvier meg for å dra innom jeghehe
Får aldri tlf om hvordan det går e.l heller...
Koselig med besøk, men det tar på formen jahaha
Kjenner meg "fyllesyk" enda![]()
Akkurat i dag i hvertfall.Lite sovedyr du har fått deg?hihi
Så flott! Da håper vi at han fortsetter sånn! :-DAkkurat i dag i hvertfall.
Nå innrømme, jeg har fått 8 timer søvn i natt, det har jeg savnet.
De få jeg har funnet i dag virker halv dau... så de begynner vell å merke mangel på mathuff så utrolig kjipt, det må jo være noe som tar knekken på dem -.- heldigvis er frøene borte da, så forsvinner de nok ganske snart også *krysser fingrene*
Uff er ikke kvitt disse billene endaDe få jeg har funnet i dag virker halv dau... så de begynner vell å merke mangel på mat![]()
Nei... men går riktig vei daUff er ikke kvitt disse billene enda![]()
Krysser fingrene fingrene for detDe få jeg har funnet i dag virker halv dau... så de begynner vell å merke mangel på mat![]()
Jeg ogKrysser fingrene fingrene for det![]()
![]()
God morgen.. skal stå opp nå så får jeg kjenne på kroppenGod morgen alle sammenhvordan går det idag? Her er formen på bunn som igår -.-
Men det er soool ute ♡![]()
Masse god bedring til deg.God morgen alle sammenhvordan går det idag? Her er formen på bunn som igår -.-
Men det er soool ute ♡![]()