• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

God morgen, eller formiddag? :)

Jeg og mini har stått opp og han får pupp nå og skal vel sove igjen regner jeg med. Når han sovner skal jeg lage frokost og støvsuge her, helsesøster kommer på besøk kl 11 :)

God morgen, eller formiddag? :)

Jeg og mini har stått opp og han får pupp nå og skal vel sove igjen regner jeg med. Når han sovner skal jeg lage frokost og støvsuge her, helsesøster kommer på besøk kl 11 :)
Så spennende med hjemmebesøk :-)

På kvelden sånn så ligger han til kanskje 5 min i gangen. Jobber med å få i seg den feite melka før natta.

I natt sov han 5 t og 45 min før første mating! :D
Oi så deilig da! Regner med det er godt for mammaen også med litt søvn ;)

Det bør du klare ja ;) :D

Når kommer fotografen? :) Har dere sett etter ny bolig, eller vil dere vente til dere har fått solgt? :)
Kommer i morgen :D
Vi ser hele tiden, men kommer ikke til å kjøpe noe før etter at vi har solgt. Må bare få satt lang overtagelsesdato :) er mange leiligheter som selges i området vi ønsker og i følge megler er det mest sannsynlig mange som slippes etter påske :)

3åringen idag tidelig .. jeg : du er litt blaut på buksa , har du hatt et lite uhell ? Han : ja altså jeg drikker så masse vann også var doen tom for batteri :P haha jaja.. ;) god morgen alle flotte kvinner og menn ; )

3åringen idag tidelig .. jeg : du er litt blaut på buksa , har du hatt et lite uhell ? Han : ja altså jeg drikker så masse vann også var doen tom for batteri :P haha jaja.. ;) god morgen alle flotte kvinner og menn ; )
Hihi.. sjarmerende! :-D

Back
Topp