Felles skravle 2015

De to første ukene gråt jeg bare jeg så babyen, så det har heldigvis blitt litt bedre:P

Det er godt å ha litt å se frem mot. Når påsken er over, er termindatoen plutselig der!
Ja, det er sant.. men forbereder meg på å gå over :-) uansett ikke lenge igjen til vi får møte ham! Mange planer før den tid!

Ikke så mye det som det at han lader opp til å sove lenge i natt. Var sånn i går og, han sov 5 timer i strekk i natt. Håper det blir resultatet i natt også :)
Deilig med litt sammenhengende søvn da ;) nyt det!

Huff :( det må vell være noe spray elns man kan bruke for å få dem bort? utrolig kjedelig å ha dem over alt :/
Prøvd å lese... Men er ikke noe som tar det :( men fjernet kilden nå da. Og de må ha frø for å formere seg. Og det finner de ikke her i huset!

Prøvd å lese... Men er ikke noe som tar det :( men fjernet kilden nå da. Og de må ha frø for å formere seg. Og det finner de ikke her i huset!
huff så utrolig kjipt, det må jo være noe som tar knekken på dem -.- heldigvis er frøene borte da, så forsvinner de nok ganske snart også *krysser fingrene*

åhr da burde han hjelpe til oftere altså :p men så er det jo ekstra godt med hjelp da også når en endelig får :)
Har sagt til han at det er litt vanskelig å ta husvask Høygravid :P men pleier ikke å gidde å mase om det, så da ender jeg alltid opp med å gjøre det selv :)

Har sagt til han at det er litt vanskelig å ta husvask Høygravid :p men pleier ikke å gidde å mase om det, så da ender jeg alltid opp med å gjøre det selv :)
kjenner til den :p jeg er jo ikke høygravid, men sliter veldig med formen.. virker ikke som om samboeren helt skjønner at jeg er dårlig, før idag da.. kastet opp i halve huset, stuen, trappen og på badet -.- jeg er så lei av jeg lå der og gråt mens jeg kastet opp, da slo han til og vasket etter meg selv om jeg insisterte på å gjøre det selv. Huff :p

kjenner til den :p jeg er jo ikke høygravid, men sliter veldig med formen.. virker ikke som om samboeren helt skjønner at jeg er dårlig, før idag da.. kastet opp i halve huset, stuen, trappen og på badet -.- jeg er så lei av jeg lå der og gråt mens jeg kastet opp, da slo han til og vasket etter meg selv om jeg insisterte på å gjøre det selv. Huff :p
Huff da ! Her er det jo både vondt og vsnskelig å bøye seg om dagen, så kjempeglad for at han gadd ! Han får jo tross alt middag hver dag, og ferdig bretta tøy

Huff da ! Her er det jo både vondt og vsnskelig å bøye seg om dagen, så kjempeglad for at han gadd ! Han får jo tross alt middag hver dag, og ferdig bretta tøy
som regel lager min mat da, men det er stort sett det eneste :p tror han har innsett det etter jeg ble så dårlig. for da har det jo ikke sett ut, så han har rett og slett måtte ta i et tak her :p

Back
Topp