Ja, det er sant.. men forbereder meg på å gå overDe to første ukene gråt jeg bare jeg så babyen, så det har heldigvis blitt litt bedre![]()
Det er godt å ha litt å se frem mot. Når påsken er over, er termindatoen plutselig der!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er sant.. men forbereder meg på å gå overDe to første ukene gråt jeg bare jeg så babyen, så det har heldigvis blitt litt bedre![]()
Det er godt å ha litt å se frem mot. Når påsken er over, er termindatoen plutselig der!
TakkGratulerer med vogn! Håper du blir fornøyd![]()
God kveldGod kveldfikk heldigvis hjelp av mannen til å vaske i dag
nå ser jeg PH før jeg legger meg
![]()
Grattis med vogn!emmaljunga edgehar sett etter den leeenge nå
![]()
Ikke så mye det som det at han lader opp til å sove lenge i natt. Var sånn i går og, han sov 5 timer i strekk i natt. Håper det blir resultatet i natt ogsåØke døgn??![]()
Herlig med hjelp da!God kveldfikk heldigvis hjelp av mannen til å vaske i dag
nå ser jeg PH før jeg legger meg
![]()
Deilig med litt sammenhengende søvn daIkke så mye det som det at han lader opp til å sove lenge i natt. Var sånn i går og, han sov 5 timer i strekk i natt. Håper det blir resultatet i natt også![]()
Ja ekke så altfor ofte jeg får det såGod kveldså bra at du fikk hjelp av ham
her er det jegertvillingene så blir det nok sengen etterpå kjenner jeg
![]()
Prøvd å lese... Men er ikke noe som tar detHuffdet må vell være noe spray elns man kan bruke for å få dem bort? utrolig kjedelig å ha dem over alt :/
Nytes i fulle drag! Er på pupperunde nr 10 nå, ser ut til at han endelig sovner <3Deilig med litt sammenhengende søvn danyt det!
Det er det absoluttHerlig med hjelp da!![]()
Hehe! HerligNytes i fulle drag! Er på pupperunde nr 10 nå, ser ut til at han endelig sovner <3
åhr da burde han hjelpe til oftere altsåJa ekke så altfor ofte jeg får det så![]()
huff så utrolig kjipt, det må jo være noe som tar knekken på dem -.- heldigvis er frøene borte da, så forsvinner de nok ganske snart også *krysser fingrene*Prøvd å lese... Men er ikke noe som tar detmen fjernet kilden nå da. Og de må ha frø for å formere seg. Og det finner de ikke her i huset!
Har sagt til han at det er litt vanskelig å ta husvask Høygravidåhr da burde han hjelpe til oftere altsåmen så er det jo ekstra godt med hjelp da også når en endelig får
![]()
kjenner til denHar sagt til han at det er litt vanskelig å ta husvask Høygravidmen pleier ikke å gidde å mase om det, så da ender jeg alltid opp med å gjøre det selv
![]()
Huff da ! Her er det jo både vondt og vsnskelig å bøye seg om dagen, så kjempeglad for at han gadd ! Han får jo tross alt middag hver dag, og ferdig bretta tøykjenner til denjeg er jo ikke høygravid, men sliter veldig med formen.. virker ikke som om samboeren helt skjønner at jeg er dårlig, før idag da.. kastet opp i halve huset, stuen, trappen og på badet -.- jeg er så lei av jeg lå der og gråt mens jeg kastet opp, da slo han til og vasket etter meg selv om jeg insisterte på å gjøre det selv. Huff
![]()
som regel lager min mat da, men det er stort sett det enesteHuff da ! Her er det jo både vondt og vsnskelig å bøye seg om dagen, så kjempeglad for at han gadd ! Han får jo tross alt middag hver dag, og ferdig bretta tøy